AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Hei vi er/var et par i slutten av 20 årene, begynnelsen av 30 årene. Han ville ut av forholdet ganske plutselig og forklarte han hadde mistet følelser og han ikke visste grunnen til at følelsene var forsvunnet. Vi prøvde litt under 1 uke men han sa han måtte distansere seg og bort fra situasjonen med halvveis. Vi har en historie på godt over 3 år sammen og har vært hverandres største støtte gjennom disse årene. Han ble mer voksen, og lærte meg verdier ved meg selv jeg alltid har tvilt på å han har bekreftet meg hele veien. Etter bruddet gråt han mye da han kom ned for å gjøre det slutt, endte med at jeg måtte nesten sitte å trøste han. Så vondt har det vært. Så gikk vi i ingen kontakt i noen uker, så ringte jeg å ba om å ha en vennlig tone og det var han enig i. Etter dette lurte han på om å komme på besøk dagen etter når han var ferdig på jobb. Han kom innom etter jobb å vi pratet, hadde sex fordi jeg ikke klarte å la være. Å jeg forklarte hvor jeg var i min prosess og han har hele veien, også i går, påstått at bare ikke akkurat nå, men en dag i fremtiden igjen så kan dette dukke opp. Virker som han tenker flere måneder frem og jeg har igrunnen slått meg til ro meg at jeg ble uelskbar for han å har desverre for mange erfaringer med å bli forlatt. Finnes det håp for oss eller driter jeg meg bare ut ved å holde kontakten? Føler godene må bort hvis han ikke ønsker en kjærlig relasjon med meg. Han ville ikke være med meg mer hvis jeg var med andre tydeliggjorde han. Virker som han bare ikke klarer å binde seg akkurat nå, å han er veldig følsom og ikke en sånn drittsekk fyr som prøver å holde meg på gli for å være ekkel. Han har prøvd å gjøre bruddet så fint som mulig å alltid snakket meg opp, at det kun står på følelser og ingenting mer. Han føler enda trygghet og kjærlighet når vi er sammen og til tider savn når vi ikke er sammen. Jeg vet ikke hva som er best her, men either way så er jeg tilpass med situasjonen og jobber med meg selv. Å har tydeliggjort at blir jeg ferdig så blir jeg ferdig, har aldri gått tilbake til en eks.. tåler litt men ikke vær for krass da dette går lett innpå meg. Hadde stor sorg i 2 uker, før det letta å jeg har skyvd det bort litt og heller jobba med meg selv. Anonymkode: 42ab2...748
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Det er veldig dumt og ugunstig for deg å fortsette denne relasjonen. Ikke kjærester, men sex og alt det andre? Det er bare å dra ut smerten. Anonymkode: 75056...a7a 5
Tuba Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Kjære deg. Du vet nok godt hva du bør gjøre her. Du må si til ham at det er for vondt for deg å ha kontakt med ham og så kutte ham helt ut. 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 Høres ut som et veldig usunt forhold, og jeg tenker hadde det vært meg så hadde jeg kuttet vedkommende ut.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 Jeg vet jo dette innerst inne, men jeg merker han føler på noe når vi er sammen. Tvilen kommer når han drar. Det er noe mellom oss når han er her, å skal det eventuelt bygges opp så må en vell være rundt hverandre? Han har som mål å prøve å finne grunnen å jobbe med den, men jeg vet jo ikke.. -ts Anonymkode: 42ab2...748
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 Du gikk jo tilbake til en "eks" da du hadde sex med ham. Eller hva mener du med "gå tilbake"? Nå er dere jo "sammen" igjen. Om du skal gå videre kan dere ikke fortsette å møtes. Anonymkode: fea54...448
Carrot Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 Først og viktigst; du er ikke uelskbar! Du har kanskej vært uheldig i relasjoner men det betyr ikke at det er deg det er noe "galt" med på noen måte! Deretter - se din verdi og sett grenser deretter, da vil andre også endre hvordan de ser på deg. Ikke fortsett en relasjon som er usunn. Det hjelper deg ikke på noen måte.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du gikk jo tilbake til en "eks" da du hadde sex med ham. Eller hva mener du med "gå tilbake"? Nå er dere jo "sammen" igjen. Om du skal gå videre kan dere ikke fortsette å møtes. Anonymkode: fea54...448 Anser å gå tilbake som å være kjærester igjen, det er vi jo ikke, å når mine følelser forsvinner helt, så er det ingen vei tilbake, da er det over og kan ikke bygges på nytt. En relasjon har jeg jo hatt med han og enda har, bare ikke den relasjonen jeg søker. Jeg søker jo der jeg står nå å gå inn i et forhold igjen å bygge opp hans følelser for meg. For det er kjærlighet i bunnen der -ts Anonymkode: 42ab2...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå