AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 Jeg har opp gjennom alle år hatt fantasier om nabojenta. Fra jeg var 12-13 år har jeg fantasert om meg og nabojenta. Nabojenta har vært forskjellige jenter opp gjennom åra, og det har stadig kommet til nye, unge jenter. I tenårene på min egen alder, etter hvert som jeg ble eldre har hennes alder forblitt 17-19 år. Nå som jeg er 30+, så er det fortsatt hun i slutten av tenårene. Jeg tenker av og til på det når jeg tar en øl på terrassen sammen med hennes far; i fantasiene mine puler jeg dattera di på alle tenkelige måter... Og når han legger ut feriebilder på FB, så koser jeg meg. Kan jeg få et ærlig svar fra dere damer: fantaserer dere om nabogutten? Anonymkode: 25bca...9f6 1
MissIndependent45 Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Nei, siden jeg ikke tenner på smågutter.
ColaBoxa Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 (endret) 2 av nabodøttrene solte seg toppløs før i tiden, så har sett puppene på dem for lenge siden og en nabofrue før dem flyttet. Endret 4. september 2022 av ColaBoxa
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Drømte om nabogutten og nabojenta, er bifil. Men mest som yngre, nå er jeg voksen. Nabogutten spilte håndball, hadde utrolig fin kropp, passe med muskler, så ble han brun bare han kikket på sola. Jeg så både soverommet hans og terrassen fra soverommet mitt, så jeg så han runket noen ganger, og at han solte seg. Dette var på 90-tallet. Han var ett år eldre enn meg, og husker han brukte sexy Champion og Nike sokker, flere par samtidig, i tykke folder, som var så kritthvite mot hans solbrune legger. Eller tykke USA sokker. Så en gang han ble sugd av en klassekamerat på soverommet. Jeg ble helt ubeskrivelig kåt. Det jeg ikke visste var at han så meg. Senere samme kveld ringte han på og han visste at mine foreldre var på noe møter på skolen. Og han sa jeg ikke måtte fortelle om dette til noen. Det endte med at jeg også sugde han og fikk luktet og kost med de utrolig deilige sokkene hans. Vi ble bestevenner og sugde og koste meg masse med hans deilige pikk og sokker. Og han lot meg se gjennom vindu hver gang klassekameraten kom og koste seg med han også. Hadde også ei kjempesøt nabojente, som også brukte de samme sokkene, det gjorde vi jo alle sammen, men hun turde jeg aldri ta kontakt med på den måten. Det hendte vi spilte Nintendo sammen. Hun gikk i parallellklassen, var helt utrolig søt. Også hadde hun verdens skumleste storebror. Noen år eldre og boler. Det var inn for enkelte den gang. Anonymkode: 0c5cf...1c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå