AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #1 Skrevet 26. august 2022 OK blitt mobbet av venner og på en måte presset til å gi slipp på en fyr jeg er forelsket i. familien min særlig mamma ber meg også gi slipp fordi de er overbevist at han ikke er 22. jeg kan ikke be han om å vise ID. heller ikke vise den til vennene mine. nå er det sånn at jeg vil være sammen med han men presset om å slå opp er for stor at jeg blir gal er 20 år Anonymkode: 751fe...c3f
Hulderen Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Sjekk fødselsdatoen hans på skattelistene. 1 9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Men spiller det noen rolle om du finner ut at han snakker sant? Vennene dine høres forferdelige ut og du burde ikke la en fyr gå på grunn av dem, bare dersom det er noe du vil selv (av andre grunner) Anonymkode: 1ae41...795 5
norw Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men spiller det noen rolle om du finner ut at han snakker sant? Vennene dine høres forferdelige ut og du burde ikke la en fyr gå på grunn av dem, bare dersom det er noe du vil selv (av andre grunner) Anonymkode: 1ae41...795 Forferdelige, eller har de rett og prøver å hjelpe? 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 norw skrev (2 minutter siden): Forferdelige, eller har de rett og prøver å hjelpe? Ts bruker jo ord som "mobbe" så jeg oppfattet det ikke slik. Men det er min tolkning. Mobber de henne/han fordi han ser gammel ut eller er snakker de med henne om bekymringen rundt det at de tror han lyver? Anonymkode: 1ae41...795 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ts bruker jo ord som "mobbe" så jeg oppfattet det ikke slik. Men det er min tolkning. Mobber de henne/han fordi han ser gammel ut eller er snakker de med henne om bekymringen rundt det at de tror han lyver? Anonymkode: 1ae41...795 Du er for naiv. Selvfølgelig bruker TS ordet mobbe, det er sånn hun opplever det. Det betyr ikke at det er mobbing. Det går nokså enkelt frem for de fleste av oss som leser, at når både venner og moren til TS mener det samme om en fyr, så er det ikke snakk om mobbing, det er snakk om gode råd. Anonymkode: 4a63d...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er for naiv. Selvfølgelig bruker TS ordet mobbe, det er sånn hun opplever det. Det betyr ikke at det er mobbing. Det går nokså enkelt frem for de fleste av oss som leser, at når både venner og moren til TS mener det samme om en fyr, så er det ikke snakk om mobbing, det er snakk om gode råd. Anonymkode: 4a63d...7cf Gode råd og si at en person ser eldre ut og plante mistanke? Da har vi ulikt syn hva gode råd er. Anonymkode: ee45e...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Gode råd og si at en person ser eldre ut og plante mistanke? Da har vi ulikt syn hva gode råd er. Anonymkode: ee45e...ec6 Selvfølgelig har vi det, ellers ville ikke gode råd hatt noen plass i tilværelsen. Du bare sluker alt det TS skriver og ser tydeligvis ikke at det kan se helt annerledes ut fra vennene og moren sin side. Anonymkode: 4a63d...7cf
Biloba Skrevet 26. august 2022 #9 Skrevet 26. august 2022 Det er vel anledninger hvor du kan få til å kikke på sertifikatet eller bankkortet hans. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #10 Skrevet 26. august 2022 Har han ikke venner? Hvor gamle er de? Noen han gikk på vgs med? Foreldre? En samtale over hvor dust man ser ut på bankkortet sitt, du viser han ditt, og han viser deg sitt. Dette burde ikke være veldig vanskelig. Anonymkode: 3293c...801 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #11 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men spiller det noen rolle om du finner ut at han snakker sant? Vennene dine høres forferdelige ut og du burde ikke la en fyr gå på grunn av dem, bare dersom det er noe du vil selv (av andre grunner) Anonymkode: 1ae41...795 Det spiller jo selvsagt en rolle om han lyver eller snakker sant. Jeg hadde blitt veldig skeptisk dersom en fyr løy på/av seg 10 år+. Hva annet kan han lyve om da? Anonymkode: ffe55...102 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #12 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 6.42): Har han ikke venner? Hvor gamle er de? Noen han gikk på vgs med? Foreldre? En samtale over hvor dust man ser ut på bankkortet sitt, du viser han ditt, og han viser deg sitt. Dette burde ikke være veldig vanskelig. Anonymkode: 3293c...801 👆 Enig. Må da finnes en måte å finne det ut på Anonymkode: 4b031...4ac 2
Maskinfører Skrevet 28. august 2022 #13 Skrevet 28. august 2022 Da skriver du inn navn og etternavn på www.sjekkskatt.no regner med du selv vet bosted var ei som var intrissert i meg fant henne der sånn hun var 1997 modell og jeg 1988 ble ikke noe fra min side hun var Tyrkisk hadde intet med etnisitet og gjøre ville ikke være en ekkel gris 1
AnonymBruker 42 Skrevet 28. august 2022 #14 Skrevet 28. august 2022 (endret) La meg gjette... Itte født i Norge, eller? Kjenner ganske mange som er yngre på papiret enn de faktisk er (snakk om 2-5 år)... Det sagt - så skal det litt til å fÆike 10 eller mer (mtp. hvordan dette fungerer i realiteten) Noen ting gjør jo at man fort ser gamle ut som menn... Type måne, grått hår, mage osvosv.... Sært å måtte overbevise familie om alder, men når det først er slik - så er det ganske sikkert en grunn også Endret 28. august 2022 av AnonymBruker 42 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #15 Skrevet 31. august 2022 Hvilken låt var årets russelåt det året han var russ? Hvor var han da prinsesse Diana døde? Var han på OL på Lillehammer? Hva het statsministeren det året han ble født? Hvilke politiske saker var på dagsordenen det året han stemte for første gang? Hva syntes han om røykeloven da den ble innført? Prøv noen sånne spørsmål så merker du raskt hvor gammel han er. Anonymkode: 84b1b...70b 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #16 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken låt var årets russelåt det året han var russ? Hvor var han da prinsesse Diana døde? Var han på OL på Lillehammer? Hva het statsministeren det året han ble født? Hvilke politiske saker var på dagsordenen det året han stemte for første gang? Hva syntes han om røykeloven da den ble innført? Prøv noen sånne spørsmål så merker du raskt hvor gammel han er. Anonymkode: 84b1b...70b Hvis han svarer på disse spørsmålene så er han jo nærmere 50 Anonymkode: 4a63d...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #17 Skrevet 31. august 2022 Dette høres litt kjent ut. Har han seilbåt? For i tilfelle er han verken 22 eller 35, men 46 (kan bli tatt for å være yngre pga oppførselen). Anonymkode: c88fc...763
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #18 Skrevet 31. august 2022 Maskinfører skrev (På 28.8.2022 den 2.25): Da skriver du inn navn og etternavn på www.sjekkskatt.no regner med du selv vet bosted var ei som var intrissert i meg fant henne der sånn hun var 1997 modell og jeg 1988 ble ikke noe fra min side hun var Tyrkisk hadde intet med etnisitet og gjøre ville ikke være en ekkel gris Ok det var et godt tips å sjekke skatten fint at flere får vite om det godt å høre at du fant ut av alderen til jenta og ikke ville være ekkel gris det er mange som er det men heldigvis ikke deg som er fint å høre og vite for oss også Anonymkode: 93f4c...dba 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #19 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis han svarer på disse spørsmålene så er han jo nærmere 50 Anonymkode: 4a63d...7cf Hvis han er 35 var han 17 da røykeloven forbød røyking på utesteder, og ti år da Diana døde. Vil tro han hadde husket slike ting godt. Om han er 22 derimot vil han jo ikke huske noe av det. Anonymkode: 84b1b...70b 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #20 Skrevet 1. september 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvis han svarer på disse spørsmålene så er han jo nærmere 50 Anonymkode: 4a63d...7cf Jeg kan svare på mye av det, jeg er under 40 Anonymkode: cc139...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå