Gå til innhold

Frisk fra forkjølelse, men så veldig dårlig igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ganske forkjølet, men var på bedringens vei og nesten helt frisk igjen,  før jeg plutselig ble dårlig igjen med kraftig hoste, slim og smerter i brystet. Hva kan dette være, og hva hjelper? Våkner om natten pga. dette

Anonymkode: 9c1dd...f41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Corona

Anonymkode: bc54d...c0f

Skrevet

du kan ha utviklet bronkitt. Vanskelig å si egentlig.

Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare bestiller deg en legetime, da de er de eneste som kan fortelle deg hva som er galt. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde det sånn hele juni. Ingen korona. Så reiste jeg på ferie ei uke her i Norge, dagen jeg reiste hjem ble jeg drit dårlig. Klarte ikke og svelge, skallebank og feber. Og hoste som egentlig aldri ga seg. Kom hjem, crp på 120 med halsbetennelse 👌🏻 Fikk pencilin, som brukte evig lang tid og fungere. Fikk underveis syke hovne kjertler på halsen, at det var vondt og ligge på puta. Ned til legen igjen, ny crp og test av hvite blodlegemer. Resept på smertestillende. Så gikk det bort. Hosta til egentlig slutten av juli. Nå er det bra 😀😂 ingen korona underveis heller. Testet meg flere ganger. 

Så, bestill deg en time hos legen. Før jeg reiste på ferie, var det forskjølelse, hoste, utmattet og lav matlyst. Igjen, ingen korona. I bølger og daler. 

Så at vi ikke hatt en steike fin sommer, var helt greit 😂😂 Har bada noen ganger, men ikke da jeg var forskjølet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...