AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Min mann og jeg har ikke sex sammen. De siste 12 årene kan jeg si vi har hatt sex kanskje 10 ganger! Er han utro? Jeg ønsker ikke sex med han, men er det normalt for en mann å ikke ha sex? Anonymkode: 39f14...69a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Spiller det noen rolle? Du vil jo ikke ha han uansett. Anonymkode: a55f1...709 10 1 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Hvorfor vil du ikke ha sex med han? Kanskje han tror at du er utro... Anonymkode: 9e59e...248 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor vil du ikke ha sex med han? Kanskje han tror at du er utro... Anonymkode: 9e59e...248 Har rett og slett ikke lyst å ha sex med han og det er jeg ærlig med han om. Det som er rart er at han ikke prøver seg i det hele tatt og mener sex ikke er viktig!! Anonymkode: 39f14...69a
eksentrisk Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Har rett og slett ikke lyst å ha sex med han og det er jeg ærlig med han om. Det som er rart er at han ikke prøver seg i det hele tatt og mener sex ikke er viktig!! Anonymkode: 39f14...69a Du vil jo ikke ha sex med han. Hadde min dame fortalt det ville jeg ha fått avsmak. Mest sannsynlig aldri fått lyst igjen. Jeg håper ikke du er litt bitter/snurt for at han ikke prøver seg når du ikke vil ha sex med han. Det hadde vært ulidelig teit. Om han er utro kan ingen her svare på. En ting er å ikke ha sex som må være en belastning i mange forhold, men dere later ikke til å kunne snakke åpent sammen - det er kanskje like ille. Mitt råd er å snakke med partneren. Ta det gradvis. Hva gjelder sexlyst er det jo ikke veldig normalt for en kvinne å ikke ha det heller. Du sier du ikke vil ha han, men vil du ha andre? Tenker du på andre? Hvis ikke kan det være lurt å finne ut om alt er som det skal være, både fysisk og mentalt. Det gjelder begge to. Snakk sammen. Om alt. Ingen her kan gi deg 10% så mye innsikt som du kan få ved å snakke med han. Går ikke det ville jeg gått til terapeut. 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har rett og slett ikke lyst å ha sex med han og det er jeg ærlig med han om. Det som er rart er at han ikke prøver seg i det hele tatt og mener sex ikke er viktig!! Anonymkode: 39f14...69a Hvorfor er det så rart da? Du prøver deg jo ikke du heller og synes åpenbart ikke sex er viktig, så det er vel for han som det er for deg. Høres jo ut som dere er skapt for hverandre. Anonymkode: 4a606...adb 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 Håper for han sin del at han er utro. At han har funnet noen som vil ha sex med ham. Det hadde jeg gjort hadde jeg vært gift med deg. Hadde nok kastet deg ut først da... Anonymkode: 0cd3e...8d3 7 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Skrevet 26. august 2022 Om du ikkje vil ha sex å han har fått avslag på avslag så må du skjønne han vil ikkje spørre lenger for å få enda ein skuffelse fra deg. Du skal ikkje se vekk fra han utru,slik er vi aller fleste menn nor kona kniper igjen. Har selv vert i 2 forhold der hun nesten aldri ville ha sex. Etter x antall avslag å kuken holdt på å eksplodere, da var veien veldg kort til å finne ein dame som gjerne ville ha den. Ikke det eg støttar utroskap med dette du beskriver dyrker utroskap. Anonymkode: 4551f...aa1 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #9 Skrevet 26. august 2022 Selvfølgelig er han utro,han får jo ikke sex hjemme. Anonymkode: a8ab6...a77
pressplay Skrevet 26. august 2022 #10 Skrevet 26. august 2022 Du kan ikke forvente at han skal leve i sølibat fordi du ikke vil ha sex, så hvis du har gjort det klart for han at du ikke vil ha sex med han er dette en av veldig få (kanskje eneste) gode grunner til å være utro. Hva med deg selv, har du sex med andre? 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #11 Skrevet 26. august 2022 På samme måte som at du ikke har lyst på sex, så finnes det menn der ute som føler akkurat det samme. Når du sier du ikke har lyst på sex med han, så skjønner jeg han veldig godt at han ikke har særlig lyst på deg heller. Faktisk er han en skikkelig bra kar, som respekterer ditt standpunkt og ikke maser. Sannsynligvis får han seg noe et annet sted. Det ville vært svært vanlig. Ellers er han en skikkelig, skikkelig bra kar, som faktisk lar være det også. Runker sikkert mye. Anonymkode: 89277...472
Mann1977 Skrevet 26. august 2022 #12 Skrevet 26. august 2022 Enten så har du ødelagt hans sexlyst totalt og han respekter deg fullstendig eller så har han elskerinne(r). Hvorfor skal han prøve seg på deg når du har gjort det fulstendig klart at butikken er stengt og låst ? Om han skulle klare å lure inn pikken i deg ville du da ha anmeldt han for voldtekt? Om dere har det fint og gøy sammen kan det være han ser på deg som bestevenn. Helt umulig for oss andre å vite noe om. Oppsøk sexolog eller familievernkontoret om dere har barn. Det anbefales på det sterkeste om dere vil fortsette å leve sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #13 Skrevet 26. august 2022 Jeg har vært sammen med mannen min i 18 år. Og vi har heller ikke sex lenger. Jeg har mistet all lyst på han, mens han fortsatt har lyst på sex. Jeg er utrolig glad i han og liker å bo sammen med han mens vi oppdrar barna. Jeg har derfor sagt til han at det er helt ok for meg at han har sex med andre. Jeg vil ikke holde han i et fengsel med meg. Likevel sier mannen min at det ikke er så viktig med sex. Han syns det er mer pes å finne seg ei dame som ønsker å ha sex med han. Så han har til nå latt være. Vi har veldig åpen kommunikasjon rundt dette. Jeg syns det er trist å se at han fortsatt har lyst, mens jeg er forsynt. Han prøver seg støtt og stadig. Er slitsomt å si nei da jeg kunne ønske jeg kunne gitt han det han vil. Men, likevel sier han at det ikke er så viktig med sex. Det er mulig mannen din tenker det samme? At det ikke er så viktig med sex? Det finnes menn som tenker sånn også. Nb: Snakk sammen! Anonymkode: 88cb5...07c 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #14 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har rett og slett ikke lyst å ha sex med han og det er jeg ærlig med han om. Det som er rart er at han ikke prøver seg i det hele tatt og mener sex ikke er viktig!! Anonymkode: 39f14...69a Han har vel respekt for at du ikke vil, da? Vil du han skal prøve seg på deg hele tiden liksom? Det kan jo også fint være at han også har lav lyst og synes det er greit. Det er en myte at alle menn vil pule hele tiden, det finnes de med lite eller ingen lyst. Selv har jeg høy lyst og hadde dumpet deg for lenge siden, fullstendig uaktuelt å leve uten sex. Så når han blir med deg, så er jo det et tegn på at dette er noe han i det minste har akseptert, kankskje til og med synes er helt OK eller et pluss. Det må du snakke med han om, ikke KG! Om han er utro kan ingen av oss vite. Anonymkode: e5e33...b1f
Flintis Skrevet 26. august 2022 #15 Skrevet 26. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har vært sammen med mannen min i 18 år. Og vi har heller ikke sex lenger. Jeg har mistet all lyst på han, mens han fortsatt har lyst på sex. Jeg er utrolig glad i han og liker å bo sammen med han mens vi oppdrar barna. Jeg har derfor sagt til han at det er helt ok for meg at han har sex med andre. Jeg vil ikke holde han i et fengsel med meg. Likevel sier mannen min at det ikke er så viktig med sex. Han syns det er mer pes å finne seg ei dame som ønsker å ha sex med han. Så han har til nå latt være. Vi har veldig åpen kommunikasjon rundt dette. Jeg syns det er trist å se at han fortsatt har lyst, mens jeg er forsynt. Han prøver seg støtt og stadig. Er slitsomt å si nei da jeg kunne ønske jeg kunne gitt han det han vil. Men, likevel sier han at det ikke er så viktig med sex. Det er mulig mannen din tenker det samme? At det ikke er så viktig med sex? Det finnes menn som tenker sånn også. Nb: Snakk sammen! Anonymkode: 88cb5...07c Skal dere skilles etter barna er oppdratt? Hva med ditt sexliv, har du lyst på andre, setter du det på vent? Endret 26. august 2022 av Flintis
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #16 Skrevet 26. august 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Har rett og slett ikke lyst å ha sex med han og det er jeg ærlig med han om. Det som er rart er at han ikke prøver seg i det hele tatt og mener sex ikke er viktig!! Anonymkode: 39f14...69a 2/10 Anonymkode: e35de...0c8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #17 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min mann og jeg har ikke sex sammen. De siste 12 årene kan jeg si vi har hatt sex kanskje 10 ganger! Er han utro? Jeg ønsker ikke sex med han, men er det normalt for en mann å ikke ha sex? Anonymkode: 39f14...69a AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har rett og slett ikke lyst å ha sex med han og det er jeg ærlig med han om. Det som er rart er at han ikke prøver seg i det hele tatt og mener sex ikke er viktig!! Anonymkode: 39f14...69a Hvorfor er det en problemstilling når du ikke ønsker å ha sex med han? Dette må være et av de snodigste innleggene jeg har lest her fra en voksen kvinne på en god stund. Anonymkode: a8550...be5 3
Flintis Skrevet 26. august 2022 #18 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min mann og jeg har ikke sex sammen. De siste 12 årene kan jeg si vi har hatt sex kanskje 10 ganger! Er han utro? Jeg ønsker ikke sex med han, men er det normalt for en mann å ikke ha sex? Anonymkode: 39f14...69a Ja det er normalt for en mann å ikke ha sex så lenge han ikke har noen å ha det med. Hvorfor blir du i dette forholdet med denne lite seksuelt attraktive mannen?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #19 Skrevet 26. august 2022 Dårlig gjort å ikke ha lyst på sex med mannen sin, og samtidig være for feig/tafatt til å forlate han. Anonymkode: bf56f...a76
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #20 Skrevet 26. august 2022 Flintis skrev (42 minutter siden): Skal dere skilles etter barna er oppdratt? Hva med ditt sexliv, har du lyst på andre, setter du det på vent? Jeg vet ikke... Vi har litt mye som skjer i familien. Barn med spesielle behov osv. Jeg håper at jeg får lyst på han igjen når barna blir større og vi får mer tid sammen. Jeg klarer ikke se for meg et liv sammen med noen andre. Likevel drømmer jeg jo innimellom om sex med andre. Legger det fort fra meg fordi det er så mye annen fint med vårt forhold som jeg ikke ønsker å miste. Og det samme sier han. Akkurat nå tar vi en dag av gangen... Jeg ønsker at han skal være lykkelig og om han finner noen andre så forstår jeg det. Jeg kan ikke forvente at han skal være trofast når ting er som det er. Anonymkode: 88cb5...07c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå