Gjest gjest Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Hei. Jeg har nådd målet!!! Etter 6mndrs trening og sunt mat, har jeg nå fått kroppen jeg alltid har drømt om Så, nå ønsker jeg ikke å gå noe mer ned i vekt ( og selvføgelig ikke opp heller ). Jeg lurer på, kan jeg nå halvere treningsprogrammer mitt? Istedenfor å trene hver eneste dag som jeg har gjort de siste 6 mndene, så tar jeg og trener 1-2ganger i uka. Matinntaket skal selvføgelig være det samme. Så, vet dere om jeg holder vekten stabil slik? Eller risikerer jeg å gå opp? Grunnen til at jeg ønsker å droppe trening i ukedager, er fordi dette har gått mye utover mine barn og min mann. De klager over at de nesten aldri får tid sammen med meg ( jeg studere fra 9-14. Henter barna og lager mat 16-18. Deretter jobber jeg kveldskift klokken 20.00 ). Har lovet dem at når jeg har nådd målet, skal jeg trene mindre for å være mer sammen med dem. Kan dere gi meg tips og råd på hvordan man holder vekten stabil? Takker sååååååååå mye på forhånd!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Du burde ikke kutte ned til under 2 ganger i uka i hver fall! Og det er dumt hvis de to dagene er lørdag og søndag, litt mere tid mellom øktene bør du ha. Skal du ha hver eneste dag med familien da? De har vel også fritidsaktiviteter? Hva med å ta en lang søndagstur med familien i tillegg?
Gjest 1111 Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 Du må egentlig føle deg frem litt. Det kan være at hvis du spiser det samme som før, men korter ned på treningsmengden, at du kan legge på deg litt igjen. Prøv deg frem og du vil finne det som passer for å holde vekten.
Gjest Piper Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 Hva med å ta familien med ut på tur? Spille ball med de, eller andre aktiviteter de syns er gøy. Da får du beveget deg, samtidig som du bygger opp et bedre forhold til dine barn. Er det jenter kan dere jo hoppe hoppetau, sving, strikk ol. Mye god trening i de aktivitetene.
la_luz Skrevet 25. november 2005 #6 Skrevet 25. november 2005 Du må nok prøve deg litt frem. Det viktigste er uansett maten, legger ikke på seg dersom du spiser lik emy esom du forbrenner . Hvis du fortsetter å spsise som du har gjort og kutter ned på treningen så er dette en bra start. Jeg vil tippe at det kommr til å gå bra. Hvis du går opp for du da evntuellt legg inn en trening elelr kutt på kcal.
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 26. november 2005 #7 Skrevet 26. november 2005 Så flott at du greide det! Men bare husk; Å gå ned i vekt er ikke det verst, det er å BLI DER som virkelig er vanskelig. Så ikke slapp av for mye nå! Det viktigste er å innarbeide gode vaner i hverdagen, synes jeg. Gå trappa, spill ball med ungene, lite smør osv. Lykke til!
Gjest gjest Skrevet 28. november 2005 #8 Skrevet 28. november 2005 Tuuuuuuuuusen takk for svarene jeg fikk. Skal følge med de rådene dere ga Og ja, det er VANSKELIG å holde vekta stabilt Derfor var det så viktig for meg å spørre etter råd og tips. Vel, da er det bare å prøve seg frem. Igjen, tusen takk til dere som svarte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå