AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #21 Del Skrevet 26. august 2022 Haha jævlig bra😆😆😆 Anonymkode: 231b1...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #22 Del Skrevet 26. august 2022 PITTY skrev (2 timer siden): Støre inviterer sikkert et lite utvalg mennesker på skråplanet i stua til julemiddag. På kjøkkenet står Hellstrøm og lager ribbe. Da får en verdig statsminister vist frem sin noble empati med hele det norske folk.. Vi får alle tårer i øynene. Hellstrøms ribbe er digg da! Anonymkode: f2f56...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #23 Del Skrevet 26. august 2022 Blir stor økning til hjelpe organisasjoner i høst til jul og vinteren. mange vil slite mer. på Finn vil det bli mange annonser om hjelp til jul. jeg er ufør, men tror jeg skal klare meg, har og en venn som hjelper meg hvis jeg trenger det. Anonymkode: 8571e...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå