AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Jeg ble skilt for 3 år siden og har barn som bor hos meg (tenåring). Jeg har full jobb, venner, trener, men livet kjennes helt meningsløst. Jeg savner en kjæreste men på den annen side orker jeg ikke tanken på det. Det er også vanskelig eller nesten umulig pga barnet mitt og det må komme først. Hvordan har dere andre single det etter et langt forhold/ekteskap som ikke fungerte? Jeg trives i eget selskap og alt det der så hvorfor føles alt så tomt? Da jeg fant ut at en jeg liker godt er sammen med ei annen så ble liksom alt verre. Jeg vil bare kose meg i mitt eget selskap men tror jeg har vært deprimert i flere år og det er bare fælt. Alle andre rundt her finner tydeligvis en ny men jeg er ikke god nok for noen. Jeg er ikke sutrete utad men når jeg er alene så kommer tomheten snikende. Anonymkode: ea39f...2e9 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Du bør nok ikke bli sammen med noen, bare for å gjøre det. Vent heller til du finner en du faktisk tror kan passe, og ikke minst ta deg god tid. Anonymkode: aa881...1d2 1
Engel Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 (endret) Hvis du mistenker at du er deprimert så bør du jo ta tak i det aller først. Du skriver heller ikke alderen din, men om du er tenåringsmor så er du kanskje i 40-årene, eller rundt 50? Da kan også overgangsalderen ha startet sånn smått, og den kan ofte gi generell nedstemthet. Bare sånn at du har i bakholdet at det kan være andre grunner som virker inn her. Jeg er 45 år, og ble skilt for over 7 år siden. Har 3 tenåringer, men 50%. Har bare hatt et par korte forhold på de 7 årene. Jeg føler jeg har det veldig bra alene, men man savner og nærheten, både fysisk og psykisk. Derfor leter jeg aktivt etter en kjæreste. Noe som kan være rimelig frusterende, og innimellom blir man skikkelig lei fordi det er så vanskelig å finne den gode matchen. Men å havne der at livet føles meningsløst er noe helt annet. Derfor mener jeg du skal se på om det er noe annet som gir den følelsen der. Jeg lurer også på hvorfor det er umulig å finne noen med tenåring? Selv om du kanskje har tenåringen 100% av tida? Selv om barnet kommer først så er jo tenåringer såpass voksne og selvstendige at man ikke er bundet til huset 24/7 lengre. Og de er store nok til å forstå at man kan være venner eller kjærester, men at det ikke alltid varer livet ut, så det går an å involvere dem litt tidligere enn om man har små barn tenker jeg. Se muligheter istedet for begrensninger. Endret 26. august 2022 av Engel 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 Hva er det du savner med en kjæreste? Det er jo nada en kjæreste bringer til bordet som du ikke kan gjøre som singel. Det er bare det at du ikke GJØR det. Bor du i distriktet? Hva er alderen her? Problemet ditt er nok at du ikke har styr på deg selv. Og så tror du at kjæreste skal lappe deg sammen. Det gjør det ikke. Lær deg å leve ditt eget liv på egenhånd. Anonymkode: 5792f...cd5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er det du savner med en kjæreste? Det er jo nada en kjæreste bringer til bordet som du ikke kan gjøre som singel. Det er bare det at du ikke GJØR det. Bor du i distriktet? Hva er alderen her? Problemet ditt er nok at du ikke har styr på deg selv. Og så tror du at kjæreste skal lappe deg sammen. Det gjør det ikke. Lær deg å leve ditt eget liv på egenhånd. Anonymkode: 5792f...cd5 Jeg tror du har rett. Jeg er egentlig god på å skape mitt eget liv men av og til kommer de mørke tankene. Vet ikke hva jeg savner egentlig, noen som bryr seg om meg, kanskje. Er i slutten av 40-årene. Anonymkode: ea39f...2e9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 Jeg har det veldig fint i eget selskap, men savner noen å prate med om kveldene, ha sex og kose med, reise med, osv. Synes også det er litt tussig være alene, men jeg er ikke attraktiv nok til å finne noen ny mann. Har prøvd datingsider, men er ikke pen nok. Så da blir jeg alene da, kjipt men sånn er livet når genene ikke er på mitt lag. Er ikke sikkert du er deprimert, men ta en time eller to til en psykolog for å kartlegge tankene litt? Lykke til 😊 Anonymkode: 0c8f2...46d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 Tenåringen kommer først? Går det ikke an å kombinere en kjærest med en tenåring i huset? Rekner med du ikke vil ha samboer, men bare en å ha det hyggelig sammen med. Ikke sett begrensninger for deg selv! Anonymkode: f8fb2...b19 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Skrevet 26. august 2022 Du savner nærhet, kos og oppmerksomhet fra en annen mann, og det er helt naturlig. Vi er skapt for å være to. ❤️ Du finner noen❤️ Anonymkode: a48c6...fc2 1
MaestroR Skrevet 27. august 2022 #9 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 23.23): Jeg ble skilt for 3 år siden og har barn som bor hos meg (tenåring). Jeg har full jobb, venner, trener, men livet kjennes helt meningsløst. Jeg savner en kjæreste men på den annen side orker jeg ikke tanken på det. Det er også vanskelig eller nesten umulig pga barnet mitt og det må komme først. Hvordan har dere andre single det etter et langt forhold/ekteskap som ikke fungerte? Jeg trives i eget selskap og alt det der så hvorfor føles alt så tomt? Da jeg fant ut at en jeg liker godt er sammen med ei annen så ble liksom alt verre. Jeg vil bare kose meg i mitt eget selskap men tror jeg har vært deprimert i flere år og det er bare fælt. Alle andre rundt her finner tydeligvis en ny men jeg er ikke god nok for noen. Jeg er ikke sutrete utad men når jeg er alene så kommer tomheten snikende. Anonymkode: ea39f...2e9 Hvem av dere ville skilles
McMary Skrevet 27. august 2022 #10 Skrevet 27. august 2022 Jeg har det helt fint nå, etter brudd med barnefar og deretter et nytt brudd i fjor. Har såvidt begynt å tenke at jeg har lyst på en ny partner, men er ikke nedstemt for det. Tvert i mot tenker jeg at det ligger noe spennende foran meg i fremtiden. Regner med det tar et år eller tre å finne kjærligheten igjen nå som jeg vet mer om meg selv og hva jeg ønsker. Ut fra det du forteller om livet ditt med jobb, venner og barn tror jeg heller det er selvfølelsen du sliter med. Dårlig selvfølelse kan gi depresjon. En mann skal ikke reparere deg. Jeg tenker det er viktig at du har det bra med deg selv før du innleder ett nytt forhold, ellers er det fare for at du velger en mann som ikke er bra for deg på sikt. Det finnes mange ulike samtaleterapauter, det må ikke være en psykolog du går til. Søk terapi, selvrealisering, livsstil coach , osv. og se hva som finnes der du bor. Det er ikke meningen at du skal ha det sånn som du har det. 🧡 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå