AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Undres på din opplevelse av å ha vera gift / samboer med en tvilling. ? Har HAN eller HUN eit avhengihetsforhold til sin tvillingsøster eller bror, og hvordan har det påvirket forholdet deres. ? Anonymkode: 425d7...7b5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Siden du ikke har fått svar fra en/ei som er gift med en tvilling, så svarer jeg som er tvilling selv. Min tvilling og jeg (eneggede) har et sterkt forhold, og vi er nok avhengige av hverandre, ja. Hun og jeg er så like på alle måter, vi tenker veldig likt, like responser osv. våre ektemenn vet at de nok aldri kan komme 100% like nær som meg og min søster er, men jeg vet at de begge synes det er fint, de kan flire av hvor like vi er og hvor mange like situasjoner vi som par kan havne i. Vårt tvillingforhold er nok mer en berikelse enn en begrensning for våre ekteskap. Håper ellers du får flere svar. Interessant spørsmål. Følger:) Anonymkode: 8d390...a80 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Ja, samboer med en tvilling, men de er toeggede. Han har ikke noe nærmere forhold med sin bror enn jeg har med min søster. Vanlig søskenforhold. Anonymkode: 91cee...783
Honeywell Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Siden du ikke har fått svar fra en/ei som er gift med en tvilling, så svarer jeg som er tvilling selv. Min tvilling og jeg (eneggede) har et sterkt forhold, og vi er nok avhengige av hverandre, ja. Hun og jeg er så like på alle måter, vi tenker veldig likt, like responser osv. våre ektemenn vet at de nok aldri kan komme 100% like nær som meg og min søster er, men jeg vet at de begge synes det er fint, de kan flire av hvor like vi er og hvor mange like situasjoner vi som par kan havne i. Vårt tvillingforhold er nok mer en berikelse enn en begrensning for våre ekteskap. Håper ellers du får flere svar. Interessant spørsmål. Følger:) Anonymkode: 8d390...a80 Det hørtes bare utrolig hyggelig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå