Gå til innhold

Anta at det ikke blir noe møte/date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har hatt en avtale om date denne uken. Nå er det torsdag kveld og har ikke hørt noe mer om når. Vi snakket sammen på mld i går, uten at han nevnte noe mer om det (han sendte første melding).

Var han som ba meg ut, så føler ballen er hos han med å foreslå tid/sted.

Hadde dere tenkt at han ikke var så keen likevel?

Anonymkode: a61fe...93b

Videoannonse
Annonse
Gjest Wrightandrong
Skrevet

Det kan være en mulighet for at han har vært opptatt, så jeg tenker at du kan å se til litt utpå dagen i morgen. Svarer han ikke innen da, ville jeg nok forberedt meg på at det sannsynligvis ikke blir noe av. 

Skrevet

Hvorfor spør du han ikke rett ut da? Så slipper du å lure på det? "Hei! Du nevnte å møtes denne uken, er det fortsatt aktuelt?"

Anonymkode: 144bf...4a9

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Wrightandrong skrev (11 timer siden):

Det kan være en mulighet for at han har vært opptatt, så jeg tenker at du kan å se til litt utpå dagen i morgen. Svarer han ikke innen da, ville jeg nok forberedt meg på at det sannsynligvis ikke blir noe av. 

Tror ikke jeg kommer til å høre fra han, så antar at han fikk kalde føtter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvorfor spør du han ikke rett ut da? Så slipper du å lure på det? "Hei! Du nevnte å møtes denne uken, er det fortsatt aktuelt?"

Anonymkode: 144bf...4a9

Jo, men han spurte meg, så skulle tro han fulgte det opp om han virkelig hadde lyst.

• Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jo, men han spurte meg, så skulle tro han fulgte det opp om han virkelig hadde lyst.

Spør han, du må vise litt interesse du også.

Anonymkode: 339c6...d92

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall aldri satt hele helgen på hold for noe som kanskje skjer.

Anonymkode: 3ab56...d3d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde ihvertfall aldri satt hele helgen på hold for noe som kanskje skjer.

Anonymkode: 3ab56...d3d

Enig

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Avhenger vel litt av kommunikasjonen mellom dere også, hvor nære dere var endelig bekreftelse på at dere hadde en date. Spurte han rett ut og du svarte et klart og entydig ja?
Snakket dere noe nærmere om tid og sted? Ble dere evt. enige om å komme tilbake nærmere til nøyaktig tid og sted og hvem som skulle følge opp det?
Kan det være at han ikke oppfatter å ha fått et endelig "ja" fra deg og sitter og venter og er redd for å virke for pågående? Sier ikke at det er sånn, men misforståelser ift. hvem som skal følge opp kan oppstå.

Hvis du fremdeles er interessert i å gå på date med han, skader det vel ikke å sende en melding der du sier noe sånt som "Hei, hvordan blir det med den daten vi snakket om?"

Anonymkode: 3fa25...221

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror ikke jeg kommer til å høre fra han, så antar at han fikk kalde føtter. 

«Hei! Har vi en avtale til helga? 🙂»

Anonymkode: 96fe5...d63

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han tenker vel det samme da - at om du virkelig hadde lyst, så hadde du vist litt mer interesse. Jeg skjønner ikke denne tankegangen - hvis noen har forslått noe jeg har lyst til, så følger jeg jo opp. Lite er teitere enn å gå glipp av ting fordi man er ute av stand til å legge to pinner i kors selv og trekker grunnløse konklusjoner heller enn å faktisk kommunisere.

Skrevet

Han tenker nok at ballen ligger hos deg, og at han er creepy og innpåsliten om han tar initiativ igjen.

Anonymkode: a69a4...e8c

Skrevet

Menn klarer ikke å kommunisere. Spør han rett ut. Når skal vi ta den daten vi snakket om? 

Anonymkode: 93536...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...