AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Har fått med meg at influensere må merke bilder som er fusket med, men hva med diverse svindel som florerer på Facebook? Ta disse grønn te-ansiktsmaskene f.eks. Alle som tar seg et par minutter til å se på reklame-videoene og sjekke nettsiden vil jo se at dette er photoshoppet svindel, men jeg tviler ikke på at folk lar seg lure. Hvorfor skulle ellers lugubre firmaer ta seg tid til å prøve å lure norske godtroende mennesker? Jeg ser jo at de svært så positive brukeranmeldelsene deres ikke er skrevet av kunder, men forfattet av firmaet selv vha oversettelsesprogram, men hvorfor får de egentlig lov å holde på sånn som dette? Forbrukertilsynet har ikke noe de skulle ha sagt når det er et kinesisk selskap som står bak? Facebook gjør heller ikke noe med dette? (For ordens skyld, jeg har ikke blitt lurt til å kjøpe slike "pinner" selv om "søknaden" er enkel, men jeg klarte (pinlig nok) å bli lurt av et annet firma som opererer med falske brukeranmeldelser. Blir derfor en smule irritert av at de holder på og lurer folk sånn. Anonymkode: 75c58...5db 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 Loven gjelder i Norge. Altså er ikke annonsører fra andre land pliktige til å følge den. Anonymkode: 9da20...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå