AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Jeg er sammen med en mann på 2 året, møttes på jobb og han har alltid vært veldig stille og viser ikke følelser før han får i seg noe å drikke. Dette opplever jeg i forholdet også, han spør aldri hvordan jeg har det, om jeg er lei meg så skjønner han det ikke og bare går, og i samtaler generelt er han selvsentrert til tider. Men om jeg trenger noe så kjøper han det, om noen mangler i huset så er det plutselig fikset. Han er en utrolig snill person egentlig men dette med følelser osv virker bare helt borte, en terapaut sa at noen mennesker viser kjærlighet på den praktiske måten. Når han drikker da er han veldig følsom og forteller hva han tenker for oss og planer og føler for meg, men ellers er det stille. Hva tenker dere? Anonymkode: 37512...994
klarinetta Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Ja, sånn er det noen er. De gjør ting for andre. De viser omsorg gjennom å gjøre noe konkret som er til glede og nytte. Når dere får barn står han opp og ordner med babyen så du får sove litt lenger. Em sånn mann vil man ha. 🌼 1 2
flusa Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 klarinetta skrev (4 minutter siden): Ja, sånn er det noen er. De gjør ting for andre. De viser omsorg gjennom å gjøre noe konkret som er til glede og nytte. Når dere får barn står han opp og ordner med babyen så du får sove litt lenger. Em sånn mann vil man ha. 🌼 Dette❤️
Turtellure12 Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 klarinetta skrev (5 minutter siden): Ja, sånn er det noen er. De gjør ting for andre. De viser omsorg gjennom å gjøre noe konkret som er til glede og nytte. Når dere får barn står han opp og ordner med babyen så du får sove litt lenger. Em sånn mann vil man ha. 🌼 ☝️☝️☝️ Heller en slik mann enn en som bruker store ord, men aldri gjør noen handlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå