Ejlisi Skrevet 25. august 2022 #1 Del Skrevet 25. august 2022 Kanskje ikke akkurat nybakt mor, men termin er ikke så mange ukene etter mor sin bursdag. Som mange andre har hun "alt" hun trenger, så tenkte jeg kunne kjøpe et "care kit" til tiden rett før/etter at baby har ankommet 😊 Hva kan være en fin gave til henne? Tenker da altså ikke på ting til babyen som teppe, body eller bamse. Baby får gaver når hen ankommer 😅 Noen kreative, morsomme eller nyttige tips? Tenkte litt på fæncy eplecider, müsli, body lotion etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Del Skrevet 25. august 2022 Som nybakt mor var den beste gaven jeg fikk et gavekort på spabehandling. Om det så bare er en halvtimes luksus mens noen vugger barnevognen utenfor - helt fantastisk. Anonymkode: ea3b5...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 25. august 2022 #3 Del Skrevet 25. august 2022 Noe av det beste jeg fikk etter sist fødsel var ei venninne som kom innom med et nybakt brød, godt syltetøy og at hun tok seg av alt av pådekking, matsmøring og rydding etterpå mens jeg satt fast med baby klistret til puppen 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Del Skrevet 25. august 2022 KristineS skrev (2 timer siden): Noe av det beste jeg fikk etter sist fødsel var ei venninne som kom innom med et nybakt brød, godt syltetøy og at hun tok seg av alt av pådekking, matsmøring og rydding etterpå mens jeg satt fast med baby klistret til puppen 🥰 Helt enig med deg. Dette fikk jeg av min venninne, og det satt jeg veldig pris på. Ellers hadde et gavekort til frisør gjort susen Anonymkode: 39f2d...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Del Skrevet 25. august 2022 Det beste jeg fikk var venninne som kom med nybakte sjokolade kjeks🥰 Kaker, hvetebakst… Også av svigermor fikk jeg en del ansiktspleie og collagen tilskudd 😍 Ellers som nevnt over, gavekort hos frisør, massasje eller annen selvpleie morgenlevering på døren med deilig frokost ble også satt veldig pris på! Anonymkode: a0f40...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Del Skrevet 25. august 2022 Ejlisi skrev (2 timer siden): Kanskje ikke akkurat nybakt mor, men termin er ikke så mange ukene etter mor sin bursdag. Som mange andre har hun "alt" hun trenger, så tenkte jeg kunne kjøpe et "care kit" til tiden rett før/etter at baby har ankommet 😊 Hva kan være en fin gave til henne? Tenker da altså ikke på ting til babyen som teppe, body eller bamse. Baby får gaver når hen ankommer 😅 Noen kreative, morsomme eller nyttige tips? Tenkte litt på fæncy eplecider, müsli, body lotion etc. Bare husk å unngå ting med parfyme 🙂 Anonymkode: a0f40...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #7 Del Skrevet 25. august 2022 Tanken er veldig fin og det blir nok satt pris på. Men selv hadde jeg nok heller ønsket meg noe konkret til meg, uten at det hadde noe med at jeg nesten nylig var blitt mor. Hadde vært lettere å gi tips hvis jeg hadde visst budsjettet ditt, men jeg hadde satt pris på massasje eller hudpleie i salong. Evt en middag ute på restaurant med dessert, og evt en god krem til ansiktet som gave på bordet. Ellers hadde jeg elsket å få fryseren full av deilige bakeværk, itillegg til en deilig hudkrem. Hun har sikkert noen produkter hun er glad ☺️ Anonymkode: c7370...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Del Skrevet 25. august 2022 Tja, gavekort massasje og frisørtime kan jo ta evigheter før hun får benyttet seg av, så jeg ville heller gitt henne noe hun kunne gå glede av her og nå. Eplecider (alkoholfri) høres jo godt ut, og jeg kan anbefale den med eple og bringebær (?) som de selger på Mester Grønn. Jeg fikk en bok jeg hadde stor glede av, som het «la mamma bæsje i fred». Ellers satt jeg stor pris på hjemmebakst, som kanelsnurrer eller rundstykker med godt pålegg. Og ammeskjell, det var en gave jeg fikk mye bruk for! Og om hun ikke har en fra før av, kan jeg anbefale en deilig morgenkåpe. Så enkelt å slenge rundt seg om man må stå opp på natten med babyen, eller på morgen for den saks skyld. Gode tøfler kan også være praktisk, særlig nå som høsten og vinteren kommer. Anonymkode: 0f8e1...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #9 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tja, gavekort massasje og frisørtime kan jo ta evigheter før hun får benyttet seg av, så jeg ville heller gitt henne noe hun kunne gå glede av her og nå. Eplecider (alkoholfri) høres jo godt ut, og jeg kan anbefale den med eple og bringebær (?) som de selger på Mester Grønn. Jeg fikk en bok jeg hadde stor glede av, som het «la mamma bæsje i fred». Ellers satt jeg stor pris på hjemmebakst, som kanelsnurrer eller rundstykker med godt pålegg. Og ammeskjell, det var en gave jeg fikk mye bruk for! Og om hun ikke har en fra før av, kan jeg anbefale en deilig morgenkåpe. Så enkelt å slenge rundt seg om man må stå opp på natten med babyen, eller på morgen for den saks skyld. Gode tøfler kan også være praktisk, særlig nå som høsten og vinteren kommer. Anonymkode: 0f8e1...165 Takk for boktips. Jeg er ikke ts, men er snart nybakt mamma selv og skal huske denne boken hvis noen spør hva jeg ønsker meg. Den hørtes morsom ut 😁 Anonymkode: c7370...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #10 Del Skrevet 26. august 2022 Lag en liten carepackage som du skrev, f.eks ansiktsmaske / fotmaske, en god hudkrem / håndkrem, tøfler, leppepomade, osv. Kan også komme innom med noe bakst, setter nok stor pris på det. Anonymkode: 3fd86...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå