AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Hei. Jeg kommer hit for å forhåpentligvis få svar! (fort). Tenker å sende en pakke til en av mine nærmeste, som en overraskelse. Har tenkt på det lenge men, er litt usikker på om det kommer til å bli levert til leiligheten eller må hentes? Eller kan det bli levert rett utenfor døren dems? Som sagt vil jeg at det skal være en ren overraskelse, så om den jeg skal sende til feks får melding om å måtte dra til nærmeste butikk for å hente pakken, hadde idéen ikke vært for noe. For referanse tenker jeg å sende en pakke som ikke er så stor, men den er ikke liten nok til å passe i postkassen dems (de som bor i leilighet, vet). For referanse så bor den jeg skal sende til i Oslo, og jeg har leilighetnummer, adresse, fullnavn, mobilnummer og det som er. Om noen kunne svart fort hadde det betydd mye! ❤️❤️❤️ Anonymkode: b9b82...a16
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2 Skrevet 26. august 2022 https://www.posten.no/sende/i-norge/norgespakke/Norgespakke-neste-dag Anonymkode: 904e3...d96
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 On 8/25/2022 at 9:49 PM, AnonymBruker said: Hei. Jeg kommer hit for å forhåpentligvis få svar! (fort). Tenker å sende en pakke til en av mine nærmeste, som en overraskelse. Har tenkt på det lenge men, er litt usikker på om det kommer til å bli levert til leiligheten eller må hentes? Eller kan det bli levert rett utenfor døren dems? Som sagt vil jeg at det skal være en ren overraskelse, så om den jeg skal sende til feks får melding om å måtte dra til nærmeste butikk for å hente pakken, hadde idéen ikke vært for noe. For referanse tenker jeg å sende en pakke som ikke er så stor, men den er ikke liten nok til å passe i postkassen dems (de som bor i leilighet, vet). For referanse så bor den jeg skal sende til i Oslo, og jeg har leilighetnummer, adresse, fullnavn, mobilnummer og det som er. Om noen kunne svart fort hadde det betydd mye! ❤️❤️❤️ Anonymkode: b9b82...a16 Bruk budfirma Anonymkode: 32530...47d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Hvilket budfirma? AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 2.12): Bruk budfirma Anonymkode: 32530...47d Anonymkode: b9b82...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå