AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Da jeg kom hjem fra jobb idag var det deilig med en kald dusj. Vannet blir heller ikke grisekaldt på denne tiden av året. Kalde dusjer er bra humøret og veldig forfriskende. Hvis det er -10 grader og man kommer hjem etter og ha stått ute og ventet bussen, greit da skjønner jeg det mer. Men nå på en dag som idag. Med 26 grader. Nei bare tull med varme dusjer om sommeren. Anonymkode: de212...0a9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Vannet blir ikke grisekaldt? 😂 snakk for ditt eget område. Her får vi vann som er 2-3 grader. Det dusjer ikke jeg i altså. Anonymkode: 7c7ff...16e 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Prøv å få mine unger på 4, 3 og 1,5 til å ta kalde dusjer, selv på varme sommerdager. Anonymkode: edcdd...422 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Fordi da hadde jeg blitt sengeliggende. Alle ledd stivner helt og ryggen låser seg. Kan ikke engang bade ute om sommeren. Jeg er helt avhengig av en varm dusj om dagen så jeg får mykt opp kroppen og kan fungere noenlunde normalt Anonymkode: e1f63...409 3 3
tussi84 Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 sommer og sommer. Ifg værmeldingen så er det ikke så mange høye temperaturer igjen framover, og det tikker fort mot høst. Uansett hvorfor jeg ikke dusjer i kaldt vann? Jeg fryser veldig lett. Jeg pleier uansett ikke å dusje i mer enn rundt 30-35 grader. Blir det høyere så syns jeg det blir for varmt 1 1
Silva Pluvialis Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da jeg kom hjem fra jobb idag var det deilig med en kald dusj. Vannet blir heller ikke grisekaldt på denne tiden av året. Kalde dusjer er bra humøret og veldig forfriskende. Hvis det er -10 grader og man kommer hjem etter og ha stått ute og ventet bussen, greit da skjønner jeg det mer. Men nå på en dag som idag. Med 26 grader. Nei bare tull med varme dusjer om sommeren. Anonymkode: de212...0a9 Fordi det er grusomt å dusje i kaldt vann. Jeg har problemer med betydelig kuldesensitivitet. Kulde er tortur. 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da jeg kom hjem fra jobb idag var det deilig med en kald dusj. Vannet blir heller ikke grisekaldt på denne tiden av året. Kalde dusjer er bra humøret og veldig forfriskende. Hvis det er -10 grader og man kommer hjem etter og ha stått ute og ventet bussen, greit da skjønner jeg det mer. Men nå på en dag som idag. Med 26 grader. Nei bare tull med varme dusjer om sommeren. Anonymkode: de212...0a9 Dette må vel kåres til det mest idiotiske innlegget på KG? Eller det dårligste trollet på internett 🙄🤦♀️🤯 Anonymkode: 7c0b4...c4e 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi da hadde jeg blitt sengeliggende. Alle ledd stivner helt og ryggen låser seg. Kan ikke engang bade ute om sommeren. Jeg er helt avhengig av en varm dusj om dagen så jeg får mykt opp kroppen og kan fungere noenlunde normalt Anonymkode: e1f63...409 Samme her, veldig frustrerende danjeg egentlig elsker å bade men temperaturen tar knekken på hele kroppen i lang tid etterpå. Anonymkode: b56f6...2f3
sommermor Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 Så en skal fryse ute og ikke få lov å bli varm i dusjen engang i sommer ? Heldigvis tar jeg meg da lov til en etterlengtet kopp te eller kakao får å få varmen i kroppen. En sommer med omtrent kun 1 uke med varme her skjønner du. Og det frister lite med en kald dusj når det er mellom 11 og 14 grader ute og regn.
Gjest Villfisker Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 Kan sikkert finne på å ta noen kalde dusjer, men ikke pga strømprisene.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #11 Skrevet 24. september 2022 Østlandet er stort… jeg bor på Østlandet, i natt var det 2 minusgrader, akkurat nå, midt på sagen er det 8 varmegrader…. Du er hjertelig velkommen til å dusje her i kaldt vann…. Anonymkode: a587d...248
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #12 Skrevet 24. september 2022 Hva med at du ikke bryr deg? Om du liker det, bra for deg. Men jeg personlig liker å være nærmest rød fra det varme vannet når jeg kommer ut av dusjen. Vi har det sykt kalt inne store deler av året. Jeg fryser inne mer på sommeren enn på vinteren. Stillongs, ullsokker og tykk genser hele sommeren inne. Og ut går jeg ikke noen deler av året 🤮. Dusje i kaldt vann, uff nei! Anonymkode: 33298...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå