AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Moren min gikk forbi meg og klappa meg i hodet, litt svakt. Men jeg kjente dunk. har hatt hjernerystelse i 2 uker nå. Og har ennå hodepine. Den er av og på, men noe bedre nå. jeg lurer på om dette slaget kan være farlig? jeg har tidligere mistet en pose med klær på hodet mitt fra skapet over som falt i hodet mens jeg sorterte klær nede, og fått senge gavl som er av metall rett på hodet da jeg dytta meg opp mot sengen. Jeg er veldig redd for dette blir 3 slag i hodet mens jeg har symptomer. det gikk forsåvidt greit, men jeg er veldig redd. Det er jo som en dunk på hodet det moren min gjorde. kjenner hodet mitt er sensetiv fra før, så å bli klappa over til og med svak er ikke godt. Anonymkode: dddcb...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Farlig? Hvorfor mener du at et lite klapp på hodet kan være farlig? Pust med magen, og tenk fine tanker - det går over Anonymkode: 0db3d...ddc 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Farlig? Hvorfor mener du at et lite klapp på hodet kan være farlig? Pust med magen, og tenk fine tanker - det går over Anonymkode: 0db3d...ddc Fordi jeg ennå ikke er ferdig healed. Derfor.. Anonymkode: dddcb...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Hvis du har slått hjernerystelse flere ganger etter hverandre, må du nesten komme deg på legevakta og det fort, ikke henge på nett. Anonymkode: 0a5d1...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 Du blir ikke skada av et lite klapp på hodet. Det har gått to uker, og selv om symptomene fremdeles sitter litt, er du langt utenfor risiko for hva du nå enn er redd for. Anonymkode: 0db3d...ddc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Hva er dette for en mor? Hvorfor slår hun deg? 😧 Bor du med henne? Hvor gammel er du? Anonymkode: 22d1b...d3a 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er dette for en mor? Hvorfor slår hun deg? 😧 Bor du med henne? Hvor gammel er du? Anonymkode: 22d1b...d3a Ja jeg bor med henne. drev å hun glemte tydleigvis så hun klappa på «tull». Anonymkode: dddcb...b5a
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 Det er forskjell på å slå og klappe noen på hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå