Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det dårlig arbeidsmiljø når sjefen har favoritter og disse sleiker sjefen oppetter ryggen? 

Anonymkode: 19892...912

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare for andre, men min erfaring er at det blir det ja. Alle har behov for å bli sett og anerkjent, og relasjonen med leder er viktig. 

Anonymkode: 1bd9a...de3

• Liker 2
Skrevet

Rumpeslikking i arbeidslivet er veldig vanlig....

Jeg er av den motsatte art, ser på sjefen som fienden min. Gir ALDRI noe ekstra.

Anonymkode: f9193...fad

Skrevet

Er det på min arbeidsplass også...🤮. Å være vitne til daglige møter hvor rævslikking fra favoritten, er til å bli fysisk dårlig av. Høres ut som småflørting mellom dem. For min del, må de flørte og snakke så mye de vil, men er sååå irriterende å ha det rett i fleisen hver dag. Å ,ja. Hun har mange fordeler, vi andre kan bare drømme om. Slipper unna det meste, selv om hun slurver. Ja, miljøet har blitt veldig dårlig, etter hun ble oppgradert...😪🤔😤. Stemningen var kjempegod tidligere.

Anonymkode: 800e6...438

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 21.32):

Blir det dårlig arbeidsmiljø når sjefen har favoritter og disse sleiker sjefen oppetter ryggen? 

Anonymkode: 19892...912

Ja! 

Greit nok at sjefer kan verdsette dem som gjør en god jobb fremfor de som gjør «akkurat det de må». Men arbeidsplasser der ansatte tydelig blir foretrukket , får fordeler som andre ikke gjør, i kombo med at de henger på sjefens kontor og snakker vedkommende etter munnen, er for meg , kroneksemplet på dårlig ledelse! 

Anonymkode: d81e0...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...