Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen frisører her inne eller noen som kan hjelpe? 
De siste dagene har håret mitt sett så rart ut i tuppene. De stikker rett ut og til alle kanter og er pistrete og jeg vet ikke hva. Det ligger ikke rett ned. Har egentlig helt strykebrettet hår😅 men har gått med strikk nå derfor er det bølgete. Men tuppene ser uansett ut som katastrofe. De pleier ikke å se sånn ut. Forandringene jeg har gjort i det siste er å dusje på kvelden i stedet for morgenen. Har selvfølgelig ventet med å legge meg til håret er tørt. Har også brukt kokos olje i tuppene og kun brukt sjampo på toppen v hodet og kun balsam i lengdene. Kan dette ha noe av skylden for at håret mitt ser ut som katastrofe? Eller er håret slitt såå langt opp og må klippes så mye? 😬 håret har vært bleket, men det er en god stund siden nå

021569AF-5E0E-48AD-812C-3EF054F681F3.jpeg

Endret av Shygirl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er oljen sin feil. Det ser litt fett/skittent ut i tuppene kanskje.

Prøv med en rensesjampo ala Bumble and Bumble Sunday shampoo for å få ut alle produktrestene.

Anonymkode: f1c17...91b

• Liker 1
Skrevet

Ville droppa kokosolja. Og ein liten klipp av lengdane høyres lurt ut

Skrevet

Enig i å droppe kokosoljen. Ikke alle hårtyper tåler kokosolje. Om oljen legger seg utenpå hårstråene, og du legger deg med dette laget utenpå, kan det helt fint føre til at håret ditt stikker ut til alle mulige kanter. 

Google hårtypen din for å se hvilke oljer som er anbefalt til ditt hår. Mitt er fint, lav porøsitet, og bølget, og jeg kan ikke bruke kokosolje. 

Anonymkode: 085cf...8e6

Skrevet

Kokosoljen er for fet/tungt! 

Skrevet

Er garantert kokosoljen ja! Ville heller brukt en leave in spray uten olje dersom du trenger ekstra fukt av og til. Og shampo i hele håret 🙂

Buksa er på vranga😜 Måtte bare kommentere det 🙂

Anonymkode: c7ec5...8e4

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for alle svar 🤗

-TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Buksa er på vranga😜 Måtte bare kommentere det 🙂

Er bare kanten som er brettet ned

Anonymkode: d7963...588

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er bare kanten som er brettet ned

Anonymkode: d7963...588

Ja, så det etterpå 😁😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...