Gå til innhold

Må man være hjemme når elektriker kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal selvfølgelig være hjemme for å ta han i mot, vise han hva som skal gjøres osv. Men er ikke så keen på å bruke hele dagen hjemme i huset og se på at han jobber. Kan jeg dra ut på trening, shopping osv imens? Tenker mest på tyveri ogsånn…

Anonymkode: 2da6b...2fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å dra ut. Vår var her alene 2 av 3 dager, første dagen jobbet vi med noe annet i en annen etasje. Han fikk nøkkel som vi henta på kontoret deres uka etter.

Var jo bare han og oss som hadde nøkkel så om noe hadde forsvunnet ville det jo ikke vært så krevende å finne ut hvem det var 😛

Anonymkode: fa623...454

• Liker 3
Skrevet
On 8/25/2022 at 8:51 PM, AnonymBruker said:

Jeg skal selvfølgelig være hjemme for å ta han i mot, vise han hva som skal gjøres osv. Men er ikke så keen på å bruke hele dagen hjemme i huset og se på at han jobber. Kan jeg dra ut på trening, shopping osv imens? Tenker mest på tyveri ogsånn…

Anonymkode: 2da6b...2fb

Ja du kan fint dra ut. Om det elektrikeren stjeler kommer jo an på den elektrikeren som er hos deg? Alle elektrikkere er jo ikke like. Men mest sannsynlig er han lovlydig

Anonymkode: 62108...f6c

Skrevet

Hadde tatt seg ut å kommet hjem til tomt kjøleskap og møkkete Asjetter stod på bordet 🙂 

Skrevet

Jeg er elektriker selv, og nei du trenger ikke være hjemme :) eventuelt bli enig om hvor nøkkel kan legges dersom elektrikeren må ut å hente noe materiell eller er ferdig før du kommer.

Anonymkode: 88134...d4e

• Liker 1
Skrevet

Har hatt diverse håndverkere innom de siste månedene og har vekslet litt på om jeg er hjemme eller ikke. Kommer an på hvordan kommunikasjonen er og om jeg opplever at de finner gode løsninger der det er nødvendig. Jeg har typisk overlevert nøkkel eller avtalt et sted den kan ligge. 

Skrevet

Ryddet for krenkende og nedsettende innlegg, samt brukerdebatt. 

Christina82, mod

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Mulig han snuser på undertøyet, men det merker du ikke om han er proff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...