AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Å faen! 😁 Det var intens øyekontakt mellom meg og min datters lærer (hun). Finner henne pen og interessant. Og jeg kjenner på meg at jeg må undersøke hvor dette fører hen. Er singel. Er det forbudt frukt?!? Fy faen... hva gjør jeg nå! 😄 Anonymkode: 7e409...ee1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å faen! 😁 Det var intens øyekontakt mellom meg og min datters lærer (hun). Finner henne pen og interessant. Og jeg kjenner på meg at jeg må undersøke hvor dette fører hen. Er singel. Er det forbudt frukt?!? Fy faen... hva gjør jeg nå! 😄 Anonymkode: 7e409...ee1 Hold deg langt unna. Din datter kommer først. Anonymkode: a4604...b94 8 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 (endret) Du gjør ingenting, det blir bare kleint for din datter. Og jeg er sikker på at du dummer deg loddrett ut om du prøver på noe, Endret 25. august 2022 av Athena Catalina
TheHairyToothfairy Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å faen! 😁 Det var intens øyekontakt mellom meg og min datters lærer (hun). Finner henne pen og interessant. Og jeg kjenner på meg at jeg må undersøke hvor dette fører hen. Er singel. Er det forbudt frukt?!? Fy faen... hva gjør jeg nå! 😄 Anonymkode: 7e409...ee1 Du er mann og holder deg unna. Ærlig talt er det ganske søppel av din datters lærer å blande roller om hun er interessert som du påstår. 4
Gjest fransine Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å faen! 😁 Det var intens øyekontakt mellom meg og min datters lærer (hun). Finner henne pen og interessant. Og jeg kjenner på meg at jeg må undersøke hvor dette fører hen. Er singel. Er det forbudt frukt?!? Fy faen... hva gjør jeg nå! 😄 Anonymkode: 7e409...ee1 Løøøp!!! - dette kan bli et problem for din datter.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Søtt. Hadde så klart sent henne noen hint og tatt det derfra. Hvem vet, kanskje lærinna blir hennes nye stemor. Anonymkode: d5fd4...091 1
Lula Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Å faen! 😁 Det var intens øyekontakt mellom meg og min datters lærer (hun). Finner henne pen og interessant. Og jeg kjenner på meg at jeg må undersøke hvor dette fører hen. Er singel. Er det forbudt frukt?!? Fy faen... hva gjør jeg nå! 😄 Anonymkode: 7e409...ee1 Neida. Du MÅ ikke det skjønner du.... Og fra litt "intens øyekontakt" til at "du må undersøke hvor det fører hen" synes jeg du hopper til konklusjoner rimelig kjapt. La det ligge 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Å faen! 😁 Det var intens øyekontakt mellom meg og min datters lærer (hun). Finner henne pen og interessant. Og jeg kjenner på meg at jeg må undersøke hvor dette fører hen. Er singel. Er det forbudt frukt?!? Fy faen... hva gjør jeg nå! 😄 Anonymkode: 7e409...ee1 vel, det første du kan gjøre er å slutte å banne. Det er særdeles lite sjarmerende. 3 ganger faen i overskrift og HI, klarte du virkelig ikke å uttrykke deg uten? Anonymkode: ff9e8...652 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #9 Skrevet 25. august 2022 4 minutter siden, Lula said: Og fra litt "intens øyekontakt" til at "du må undersøke hvor det fører hen" synes jeg du hopper til konklusjoner rimelig kjapt. Ja, omtrent som i en fantasi. Anonymkode: 894ee...05d 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #10 Skrevet 25. august 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Å faen! 😁 Det var intens øyekontakt mellom meg og min datters lærer (hun). Finner henne pen og interessant. Og jeg kjenner på meg at jeg må undersøke hvor dette fører hen. Er singel. Er det forbudt frukt?!? Fy faen... hva gjør jeg nå! 😄 Anonymkode: 7e409...ee1 Det du gjør er å knulle henne men husk å sørge for å betrygge henne om at alt er hemmelig og at dette ikke skal ut sånn at hun ikke mister jobben Drit i hva alle andre sier. Har hun lyst og du lyst er det ingen som kan nekte deg. Bare ikke gjør det hjemme hos deg så datteren din får det med seg. Gjør det på et hotell Anonymkode: 223cb...15f
bullehurk Skrevet 25. august 2022 #11 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det du gjør er å knulle henne men husk å sørge for å betrygge henne om at alt er hemmelig og at dette ikke skal ut sånn at hun ikke mister jobben Drit i hva alle andre sier. Har hun lyst og du lyst er det ingen som kan nekte deg. Bare ikke gjør det hjemme hos deg så datteren din får det med seg. Gjør det på et hotell Anonymkode: 223cb...15f Enig ! Det må da gå an å tenne på hverandre, å gjøre noe med det i skjul uten at noen får det med seg. Spennende og hot er det også. Maken til "overmoralisring" her, går vi mot et dobbeltmoralsk samfunn ala USA ?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #12 Skrevet 25. august 2022 1 minutt siden, bullehurk said: Enig ! Det må da gå an å tenne på hverandre, å gjøre noe med det i skjul uten at noen får det med seg. Spennende og hot er det også. Maken til "overmoralisring" her, går vi mot et dobbeltmoralsk samfunn ala USA ? Hadde kjønnene vært reversert så hadde ikke damene sittet her og fått han til å føle seg som han sikkert gjør. Hadde vært mer OK om det var en dame som var interessert i en mannlig lærer. Anonymkode: 223cb...15f 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #13 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Å faen! 😁 Det var intens øyekontakt mellom meg og min datters lærer (hun). Finner henne pen og interessant. Og jeg kjenner på meg at jeg må undersøke hvor dette fører hen. Er singel. Er det forbudt frukt?!? Fy faen... hva gjør jeg nå! 😄 Anonymkode: 7e409...ee1 Nå finner du nummeret hennes og skriver med CAPS LOCK at du er hypp på henne. Full beredskapskrisepanikkmodus! Full akuttkrisehandling! Du må handle - nååååååå! Stol på magefølelsen - Nåååååååååå. Ingen tid til å puste, ikke pust, det spolerer hele greia. Send. Henne. Melding. Nå. Hun. Må. Få. Vite. At. Du. Liker. Henne. Hvis. Ikke. Kommer. Det. En. Meteor. Og. Treffer. Jord-Kloden. Ta. Ansvar. Nå. Anonymkode: 8a15f...e58
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #14 Skrevet 25. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det du gjør er å knulle henne men husk å sørge for å betrygge henne om at alt er hemmelig og at dette ikke skal ut sånn at hun ikke mister jobben Drit i hva alle andre sier. Har hun lyst og du lyst er det ingen som kan nekte deg. Bare ikke gjør det hjemme hos deg så datteren din får det med seg. Gjør det på et hotell Anonymkode: 223cb...15f Enig! På tide å svinge med svanse. Og det tviler du ikke ett øyeblikk på, især hvis det er lenge siden sist. Anonymkode: 7e409...ee1
Gjest AprilRyan Skrevet 25. august 2022 #15 Skrevet 25. august 2022 Sikker på at hun er interessert da? At man har intens øyekontakt kan være ren innbilning. Ikke få som har innbilt seg at noen er interessert i dem fordi de ønsker at den andre skal være det og så er det null interesse der. Jeg ville uansett ha holdt meg unna og tenkt mer på datteren din enn egne behov.
Blåttvann Skrevet 25. august 2022 #16 Skrevet 25. august 2022 Veldig ofte tar menn feil av sånne signaler. 4 4
Kipling Skrevet 25. august 2022 #17 Skrevet 25. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Å faen! 😁 Det var intens øyekontakt mellom meg og min datters lærer (hun). Finner henne pen og interessant. Og jeg kjenner på meg at jeg må undersøke hvor dette fører hen. Er singel. Er det forbudt frukt?!? Fy faen... hva gjør jeg nå! 😄 Anonymkode: 7e409...ee1 Er du singel eller snakker vi utroskap? Og er det en av mange lærere hvor hun har henne i et fag, eller er det klasseforstander? Om du er sammen med moren så for guds skyld ikke gjør dette. Dersom du er singel, så kan du muligens gjøre det, men da må du være VELDIG forsiktig. Eventuelt kan du prate litt med henne og om datteren din ikke kommer til å ha henne til neste år så er det innafor. Om det er klasseforstander og vil være det i flere år fremover så ville jeg nok droppet det.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #18 Skrevet 25. august 2022 1 minutt siden, Kipling said: Er du singel eller snakker vi utroskap? Og er det en av mange lærere hvor hun har henne i et fag, eller er det klasseforstander? Om du er sammen med moren så for guds skyld ikke gjør dette. Dersom du er singel, så kan du muligens gjøre det, men da må du være VELDIG forsiktig. Eventuelt kan du prate litt med henne og om datteren din ikke kommer til å ha henne til neste år så er det innafor. Om det er klasseforstander og vil være det i flere år fremover så ville jeg nok droppet det. I tillegg er alderen på dattera relevant. Lettere å slippe unna med dette om dattera er 6 år enn om hun er 12. Anonymkode: c8b95...eff
bullehurk Skrevet 26. august 2022 #19 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): I tillegg er alderen på dattera relevant. Lettere å slippe unna med dette om dattera er 6 år enn om hun er 12. Anonymkode: c8b95...eff Slippe unna ?? Hvorfor i all verden trenger noen å få vite om det ! .... Herregud !
Carrot Skrevet 26. august 2022 #20 Skrevet 26. august 2022 noen menn er så enkle altså, litt langt blikk og de bare "Må" det ene og det andre, akkurat som om hjernen slutter fungere og et annet hode tar over 🤯😎 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå