AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 For gøy tok jeg en sammenligningstest av bilder (en app som gjør det) av meg og typen jeg liker. Vi var 30%like men begge fikk 8 i score når det gjaldt hvor pene vi er. Men 30%like tyder vel dårlig da? 😅 Hva tenker dere om dette med likhet? Anonymkode: 15e2b...b26
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Artig, hvilken app er det? Jeg har jo hørt det er sant, tror definitivt det er noe med å like de med samme trekk. Kanskje noe rent menneskelig, med å like "flokken" sin. Jeg og kjæresten er ikke spesielt like i ansikt, men høye og slanke i kropp bare. Jeg har fått høre at vi er veldig synkrone når vi går sammen. Mulig vi har litt lik ansiktsform og munn kanskje, om jeg skal legge godviljen til, men ingen hadde tatt oss for å være søsken akkurat. Jeg kjenner et par de er PRIKK like! Kan jo ikke akkurat "oute" dem her da. Av kjente personer så synes jeg Håkon og Mette-Marit er ganske like. Anonymkode: 9d693...572 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå