AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Begynner å bli litt sliten å lei av leggetid tullet.. jeg legger henne ned i sengen og gir henne kos og kyss, da er det ok og hun legger seg ned for å sove, men etter 5 minutter åpner hun døren og sier godnatt!! og gir seg ikke før noen sier noe, og jeg sier gonatt, så lukker hun døren igjen og 5 minutter etterpå så forsetter hun samme tullet om og om igjen at jeg begynner å bli irritert.. er det bare å ignorere? Hun sier bare høyere og høyrte om 0 respons men veldig lei av dette.. Anonymkode: fb075...08e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Er det ikke vanlig med tull ved legging hos 3-åringer? Aldri tatt kortere tid enn 1,5 time her. Anonymkode: e24f8...e75 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Trodde alle barn var sånn. Vår på 4 er ganske drøy og tuller ofte i timesvis. Synger og leker for full hals, lister seg ut av senga, må tisse, må drikke, mamma, pappa, bla bla bla. Yngste på 1 tuller også men holder ikke like lenge. De sier det går seg til 🤷🏼 Anonymkode: 54109...adc 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Er vel regelen snarere enn unntaket at de tuller eller gråter. Vi sitter inne med 3-åringen som sovner stort sett på maks 30 min og alle i vår krets sier vi er såååå heldige som har en så enkel unge å legge. Tror du forventer for mye av et så lite barn. Anonymkode: 8fd88...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 Hold han tett inntil deg så vipps soves det på 15 min og du kan snike deg ut. Anonymkode: aeeb6...f75 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde alle barn var sånn. Vår på 4 er ganske drøy og tuller ofte i timesvis. Synger og leker for full hals, lister seg ut av senga, må tisse, må drikke, mamma, pappa, bla bla bla. Yngste på 1 tuller også men holder ikke like lenge. De sier det går seg til 🤷🏼 Anonymkode: 54109...adc Signerer denne 100% 🥲 I TIMESVIS..... Vi begynner legging kl 1830 og vi får henne sjeldent til å sovne før 2130 fordi det er så SYKT mye greier. 4 år i januar. Så ja TS, det er helt normalt og kommer ikke til å gi seg på noen år. Anonymkode: 144b8...41c 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Hold han tett inntil deg så vipps soves det på 15 min og du kan snike deg ut. Anonymkode: aeeb6...f75 Fint det funker for deg, men det funker altså ikke på alle 😊 Anonymkode: 54109...adc
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Skrevet 26. august 2022 Tull er helt vanlig, ingen er mer opptatt av å være velhydrert enn barn som skal legge seg ("jeg er tørst!"). Jeg har ikke barn selv, men har jo vært barnevakt og fått med meg alt tullet, og når jeg har vært hos venner med barn på middag så forsvinner ofte den ene forelderen i en time eller mer for å legge et barn. Det virker som mange må sitte med barnet helt til det sovner. Men selv da kan det våkne igjen og finne ut at mamma var borte og begynne å tulle igjen. Anonymkode: 8a3a3...37d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 20.21): Begynner å bli litt sliten å lei av leggetid tullet.. jeg legger henne ned i sengen og gir henne kos og kyss, da er det ok og hun legger seg ned for å sove, men etter 5 minutter åpner hun døren og sier godnatt!! og gir seg ikke før noen sier noe, og jeg sier gonatt, så lukker hun døren igjen og 5 minutter etterpå så forsetter hun samme tullet om og om igjen at jeg begynner å bli irritert.. er det bare å ignorere? Hun sier bare høyere og høyrte om 0 respons men veldig lei av dette.. Anonymkode: fb075...08e Han er 3, er kanskje ikke så rart i og bli irritert for dette hjelper ikke Anonymkode: 0cf0d...842
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #11 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 20.21): Begynner å bli litt sliten å lei av leggetid tullet.. jeg legger henne ned i sengen og gir henne kos og kyss, da er det ok og hun legger seg ned for å sove, men etter 5 minutter åpner hun døren og sier godnatt!! og gir seg ikke før noen sier noe, og jeg sier gonatt, så lukker hun døren igjen og 5 minutter etterpå så forsetter hun samme tullet om og om igjen at jeg begynner å bli irritert.. er det bare å ignorere? Hun sier bare høyere og høyrte om 0 respons men veldig lei av dette.. Anonymkode: fb075...08e Vi bruker over en time. Dette høres enkelt ut Anonymkode: 411a3...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå