Gå til innhold

Er det ille at jeg vil bli voldtatt av en dame som en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke innenfor fysisk skade på edle delene. Fordi det er bare dårlig : I.

Jeg mener jeg vil hun skal gjøre hva hun vil med meg seksuelt. Jeg tenner på den tanken

Anonymkode: 202d5...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver er ikke voldtekt, det er rollespill. 

Anonymkode: f62d0...604

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Du vet ikke hva voldtekt er, ser det ut til..

Skrevet
Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Du vet ikke hva voldtekt er, ser det ut til..

Er det ikke sex uten konsent bare?

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Du skriver at du "vil hun skal gjøre hva hun vil med meg seksuelt". Da er det jo ikke uten samtykke, du har gitt samtykke på forhånd. Det er med andre ord ikke voldtekt, men samtykkende sex med rollespill.

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå):

Du skriver at du "vil hun skal gjøre hva hun vil med meg seksuelt". Da er det jo ikke uten samtykke, du har gitt samtykke på forhånd. Det er med andre ord ikke voldtekt, men samtykkende sex med rollespill.

Men hva om det skjer plutselig, om jeg ikke skjenner henne?. Er liksom det drømmen min er. Er bare for langt hvis det er noe fysisk voldelig som å kastrere en person det er å gå for langt. Men å bli seksuelt dominert av voldtekt av en fremmed dame det tenner jeg litt på

Gjest Athena Catalina
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke sex uten konsent bare?

Voldtekt er sex uten samtykke, en kriminell handling, der den ene personen ikke deltar frivillig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ikke innenfor fysisk skade på edle delene. Fordi det er bare dårlig : I.

Jeg mener jeg vil hun skal gjøre hva hun vil med meg seksuelt. Jeg tenner på den tanken

Nei, det er ikke ille. Det er heller ikke voldtekt så lenge det er avtalt og man har blitt enig om spilleregler og evt har ett safeword. Og de tingene bør man absolutt ha avklart på forhånd. Som et absolutt minimum ha avklart samtykke og ett safeword om man ikke vil ha noen spesielle grenser på forhånd. Jeg tenner veldig på rapeplay, "bli brukt" som mannen vil, restraints, føle meg litt sårbar og  kontrollert (på "soverommet") osv osv, men Ja, det er noe helt annet enn faktisk voldtekt. Og det er ikke bekymringsverdig at man tenner på sånt, hverken som mann eller kvinne. 😊

Skrevet
Athena Catalina skrev (4 minutter siden):

Voldtekt er sex uten samtykke, en kriminell handling, der den ene personen ikke deltar frivillig.

Men jeg bare tenker hvis du ikke kjenner personen, og plutselig forgriper hun seg på det. Og du liker det. Vil det ikke telles som voldtekt?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men hva om det skjer plutselig, om jeg ikke skjenner henne?. Er liksom det drømmen min er. Er bare for langt hvis det er noe fysisk voldelig som å kastrere en person det er å gå for langt. Men å bli seksuelt dominert av voldtekt av en fremmed dame det tenner jeg litt på

Det er ikke voldtekt om du ønsker at det skjer, selv om det er en fremmed som bare tilfeldigvis prøver seg på deg og du lar det skje.. 😊 om du tenker at du skal kjempe imot og damen skal bare fortsette uansett så er jo det greit nok som en fantasi, men det er jo lite sannsynlig at det kommer til å skje med mindre det er ett planlagt møte med samtykke og  avtalte spilleregler. Det sagt så kan man jo definitivt avtale møter med folk man ikke har møtt irl, alt er avtalt på forhånd og ting vil jo da kunne utspille seg rimelig som du fantaserer om, men likevel ikke være en faktisk voldtekt. Jeg tror ikke det er mange som faktisk vil bli voldtatt om man innser hva det faktisk  innebærer. Altså at noen du ikke vil ha sex med faktisk tvinger deg til noe du ikke vil. Jeg er all for både nedverdigelse, "tvang", rapeplay og i det hele tatt og i fantasien så kan jeg se for meg "voldtekt" som noe jeg tenner på, men setter man seg ned å tenker igjennom hva en voldtekt  faktisk innebærer så er det noe helt annet enn den fantasien man har om at noen bare kommer og gjør som de vil med deg på en ønsket måte. Bare det at du har grenser som du sier selv antyder jo at du også ikke ønsker å bli voldtatt i ordets rette forstand. For i en faktisk  voldtekt har man ikke nødvensigvis noen kontroll over hva som skjer og det kan jo godt skje skader og ting man virkelig ikke vil skal skje, også.. Og det er langt imellom en ønsket seksuell fantasi med visse begrensninger, om enn ikke mange, og en uønsket voldtekt hvor man ikke har noen kontroll over situasjonen.  Selv om det kanskje ikke virker som det er så stor forskjell når man fantaserer om det. Men det er det.

Endret av Crazydoglady
Skrevet
Crazydoglady skrev (6 minutter siden):

Det er ikke voldtekt om du ønsker at det skjer, selv om det er en fremmed som bare tilfeldigvis prøver seg på deg og du lar det skje.. 😊 om du tenker at du skal kjempe imot og damen skal bare fortsette uansett så er jo det greit nok som en fantasi, men det er jo lite sannsynlig at det kommer til å skje med mindre det er ett planlagt møte med samtykke og  avtalte spilleregler. Det sagt så kan man jo definitivt avtale møter med folk man ikke har møtt irl, alt er avtalt på forhånd og ting vil jo da kunne utspille seg rimelig som du fantaserer om, men likevel ikke være en faktisk voldtekt. Jeg tror ikke det er mange som faktisk vil bli voldtatt om man innser hva det faktisk  innebærer. Altså at noen du ikke vil ha sex med faktisk tvinger deg til noe du ikke vil. Jeg er all for både nedverdigelse, "tvang", rapeplay og i det hele tatt og i fantasien så kan jeg se for meg "voldtekt" som noe jeg tenner på, men setter man seg ned å tenker igjennom hva en voldtekt  faktisk innebærer så er det noe helt annet enn den fantasien man har om at noen bare kommer og gjør som de vil med deg på en ønsket måte. Bare det at du har grenser som du sier selv antyder jo at du også ikke ønsker å bli voldtatt i ordets rette forstand. For i en faktisk  voldtekt har man ikke nødvensigvis noen kontroll over hva som skjer og det kan jo godt skje skader og ting man virkelig ikke vil skal skje, også.. Og det er langt imellom en ønsket seksuell fantasi med visse begrensninger, om enn ikke mange, og en uønsket voldtekt hvor man ikke har noen kontroll over situasjonen.  Selv om det kanskje ikke virker som det er så stor forskjell når man fantaserer om det. Men det er det.

Du har nok rett. Tror ifølge statestikk så er nok menn høyest i fysisk vold slikt. Som er kjipt.

Tror kanskje det er ulempen med å være en dame er uønsket oppmerksomhet.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det kalles en seksuell fantasi. Det er ikke sikkert du hadde likt det dersom det hadde skjedd i virkeligheten.

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden):

Det kalles en seksuell fantasi. Det er ikke sikkert du hadde likt det dersom det hadde skjedd i virkeligheten.

Jeg hadde ikke brydd meg om hun var litt gammel og slikt. Men hvem vet :)

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ikke brydd meg om hun var litt gammel og slikt. Men hvem vet :)

Tenker ikke på alderen hennes :ler: Men på at det er ikke sikkert du hadde likt at en fremmed person hadde voldtatt deg dersom det faktisk hadde skjedd. Vil tro alle opplever overfallsvoldtekt som ganske skremmende. Mange har seksuelle fantasier som er nettopp fantasier, og ikke noe de nødvendigvis vil at skal skje i virkeligheten.

Skrevet

Du vet ikke hva voldtekt er, kjenner jeg blir dårlig av å lese det du skriver, skulle aldri gjort det, sliter fremdeles med traumer fra den tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...