Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt nytt kamera fra JapanPhoto. Fikk hentemelding onsdag morgen men har vært bortreist så skulle hente den nå. Luka åpnet seg, jeg gikk bort og den var TOM. 
Så sjekka jeg appen for kundeservice og da kom det opp alternativer om «pakken er ødelagt, luken åpner seg ikke, boksen er tom»  men da klikka selvfølgelig appen så fikk ikke trykka på noe. Kundeservice er stengt.

Kjørte sporenstreks til nærmeste Rema hvor det er post i butikk i tilfelle den hadde havnet der men der var den ikke. 

Nå står det da i appen at jeg har hentet ut pakken, noe jeg da IKKE har. Et kamera til 20 000. Eneste «beviset» jeg har er en snap jeg sendte til en kollega for å vise når jeg gikk bort til boksen og den var tom. Men sånt kan jo fabrikkeres.

Jeg er helt fortvila 😭 Ringer selvfølgelig Posten i morgen med en gang de åpner så dette blir en lang kveld 😩

Anonymkode: c1bf3...532

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1609486-pakkeboksen-var-tom%E2%80%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok bra :)

Ikke opplevd akkurat det selv, men når det ene alternativet er "boksen var tom", så er ikke dette første gang det har skjedd!

Kanskje de klarer å spore opp pakken, eller så tipper jeg de erstatter.

Det var en gang det skjedde meg at en pakke var litt rundt på reise, den skulle vel faktisk egentlig til en pakkeboks, men endte til slutt på en post-i-butikk, og så hadde de den ikke da jeg kom for å hente. Etter litt chat med kundeservice så fant de den et annet sted på et eller annet vis/av en eller annen grunn, og den ble sendt til den butikken den egentlig skulle vært i.

Anonymkode: 233f4...8aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...