Gå til innhold

Hvilken vaskemaskin har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vaskemaskin har du? Når kjøpte du den og hva synes du om den?

Anonymkode: 2eca7...a3e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en Samsung, kjøpte den for ett år siden. Veldig fornøyd med den. 

Skrevet

Har en Miele som nå er 16 år.  Har aldri hatt problemer med den.  Veldig fornøyd.  

Skrevet

Electrolux, en av toppmodellene. Kjøpte for ca 10 år siden, går fortsatt som ei kule. Veldig fornøyd. Kostet den gang ny 8999,-, men fikk på tilbud til 5500,-.

Utrolig bra kjøp :) 

Skrevet

Bosch vaskemaskin og tørketrommel. Fornøyd.

Byttet fra Grundig. Fikk reklamert og returnert etter tredje reparasjonen. Problemer både med vaskemaskin og tørketrommel første året. 

Anonymkode: cf10c...008

Skrevet

Bosch seires 6. Kjøpte i februar og er veldig fornøyd. Helt sykt at en vaskemaskin kan være så stillegående. Et familiemedlem har samme maskin som ble kjøpt i fjor og de er også veldig fornøyd med den.  

Anonymkode: 60d7f...dd0

Skrevet

Samsung, kjøpt for 9 år siden. Vært fornøyd med den hele tiden, passer på å rengjøre lofilteret jevnlig. 

Anonymkode: db465...5f4

Skrevet

Jeg har samsung, kjøpt for 8 år siden. Hadde vært enda mer fornøyd med den om den hadde hatt hurtigprogram.

Anonymkode: 3d325...613

Skrevet
Nusket skrev (1 time siden):

Electrolux, en av toppmodellene. Kjøpte for ca 10 år siden, går fortsatt som ei kule. Veldig fornøyd. Kostet den gang ny 8999,-, men fikk på tilbud til 5500,-.

Utrolig bra kjøp :) 

Hvilken modell har du? Jeg vurderer en electrolux selv, men de har vel kanskje ikke de samme modellene i dag

Skrevet

Toppmøtet  AEG Ca 1973 eller der  omkring 

Skrevet

Miele. 11 år og null problemer.

Anonymkode: 31f87...6be

Skrevet

Samsung. Aldri mer. Kjøpt for 2-3 år siden. Aldri hatt ei maskin som gjør vasketøyet så ufresht i lukta til tross for at vi henger det opp med en gang.

Anonymkode: 998de...568

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilken modell har du? Jeg vurderer en electrolux selv, men de har vel kanskje ikke de samme modellene i dag

De har ikke samme modellene i dag, men det er tilsvarende denne tenker jeg https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/vaskemaskin/electrolux-vaskemaskin-ew6f6268n5/442426

Jeg har damp funksjon, 1600 omdreininger, og 8 kg. For 10 år siden var 8 kg kapasitet ansett å være voldsomt, men jeg er veldig glad jeg gikk for det. Kommer an på hvor mange du er i husholdningen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...