Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å lufte lost-spekulasjonene mine, og høre deres!

Gårsdagensepisode:

Døde Shannon? Er det ikke litt merkelig om de tok livet av begge i søskenparet i serien? Nei, tror ikke at hun kan være død. Og tror nok at Sawyer overlever også.

Men hun Ana Maria (?) som skjøt Shannon, er hun ikke Sayids store kjærlighet som han reddet fra døden i Irak? De to vekslet noen merkelige blikk med hverandre.

Da vi fikk se føttene til "the others", var han som gikk bakerst med en bamse på slep Walt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også at Shannon dør. Og Ana Maria er ikke Sayids fortapte kjærlighet. Er redd Sawyer også dør, jeg da... Også tror jeg det er noe skummelt med Walt. Han er jo våt hver gang han dukker opp, uansett vær, som om han kommer rett fra havet. Dessuten var det vel strengt tatt hans "skyld" at Shannon ble skutt. Og hvordan visste han om luka?? (Siste han sa før han reiste med flåta var at luka ikke måtte åpnes) Og isbjørnen kom når han leste tegneserie...

Skrevet

Synes det er rart at hver gang Vincent stikker, dukker Walt opp. Og når ikke Walt dukker opp, er Vincent der.

Skrevet
Da vi fikk se føttene til "the others", var han som gikk bakerst med en bamse på slep Walt?

Dette er en spoiler-tråd, ikke sant?

Jeg tror ikke det var Walt som gikk sist, tror det er en av de andre barna fra bak i flyet (Ana Lucias gjeng).

Synes også det er mistenkelig at Walt alltid er dryppende våt, jeg har følelsen av at han ikke er en av The Others heller. Men det er tydelig at han vil si et eller annet til dem han viser seg for.

Skrevet

hadde ikke den personen som gikk bakerst hvite legger da?

siden walt er mørk kan det vel neppe være han

Skrevet
Og hvordan visste han om luka?? (Siste han sa før han reiste med flåta var at luka ikke måtte åpnes) Og isbjørnen kom når han leste tegneserie...

Ble det ikke antydet ett eller annet i første sesong at Walt har noen "evner" av et eller annet slag? Mener at stefaren snakket noe om det, at det var noe litt annerledes med han.

Skrevet

Det er et eller annet med Walt, helt sikkert. Sambo leste på en amerikansk spoiler-tråd at Walt snakker baklengs når han dukker opp. Første gangen sa han "Dont open the hatch, the hatch is bad" og andre gangen sa han "the others are coming, and they are close". Vet ikke om det stemmer, men. Jeg for min del tror ikke Walt er der selv, men at han bruker tankekraft eller noe for å vise seg frem. Jeg tror han har druknet, siden han alltid er dryppende våt. Et slags gjenferd, om du vil.

Jeg synes fortsatt at LOST er fryktelig spennende! :)

Skrevet
Men hun Ana Maria (?) som skjøt Shannon, er hun ikke Sayids store kjærlighet som han reddet fra døden i Irak? De to vekslet noen merkelige blikk med hverandre.

Jeg tror ikke dette er samme person, forskjellig etnisk bakgrunn. Og så klart de vekslet blikk, ikke merkelig i det hele tatt! Hun skyter fordi hun er redd og oppdager hun har skutt en dame. Han ser sin elskede bli skutt og ser da anklagende på morderen. Blikk fulle av anklagelser, redsel, sinne, nysgjerrighet. Og det i det hele tatt å treffe hverandre midt ute i skogen der.

Angående Walt. Jeg tror han lever og trenger hjelp. Hvorfor ville han ellers lokke Shannon ut i skogen der det er mye hvisking og "the others"? Hvis dette var for å lokke henne ut i farlig område tror jeg ikke det er Walt, men noen andre som bruker hans skikkelse for å lage en felle. Men samtidig prøvde han å advare dem, ved å hysje dem.

Skrevet
Det er et eller annet med Walt, helt sikkert. Sambo leste på en amerikansk spoiler-tråd at Walt snakker baklengs når han dukker opp. Første gangen sa han "Dont open the hatch, the hatch is bad" og andre gangen sa han "the others are coming, and they are close". Vet ikke om det stemmer, men. Jeg for min del tror ikke Walt er der selv, men at han bruker tankekraft eller noe for å vise seg frem. Jeg tror han har druknet, siden han alltid er dryppende våt. Et slags gjenferd, om du vil.

Jeg synes fortsatt at LOST er fryktelig spennende! :)

Første gangen hun ser Walt sier han: Don`t push the button, the button is bad.

Skrevet
Første gangen hun ser Walt sier han: Don`t push the button, the button is bad.

Ja, det var det jo. Skreiv i full fart jeg.

Noen flere som har sett ukens episode? Jeg grein og grein...

Skrevet

Forrige episode var vanvittig bra! *glede seg til det blir onsdag igjen*

Skrevet

hun michelle rodrigues er *grøss*.. hun ser så ond ut hele tiden! smiler aldri og har kronisk sinte øyne.... håper hun blir spist av isbjørn :)

Skrevet

Kommer ikke flere isbjørner, Michael kasta tegneserien på bålet.. ;)

Jeg gjetter at det blir litt love in the air mellom Jack og Ana Lucia!

Skrevet
hun michelle rodrigues er *grøss*.. hun ser så ond ut hele tiden! smiler aldri og har kronisk sinte øyne.... håper hun blir spist av isbjørn :)

å?

Sett noe som tyder på dette? Nå ble jeg nysgjerrig her!! ;)

Skrevet
Noen flere som har sett ukens episode? Jeg grein og grein...

Uff, ja... Godt jeg så den alene :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg tror Walt er død... Druknet. Derfor han er våt og det kommer vann ut av munnen hans. Men så går han igjen og vil vise de noe...

Vil at Jack og Kate skal bli sammen jeg :forvirret:

Skrevet
Kommer ikke flere isbjørner, Michael kasta tegneserien på bålet.. ;)

Jeg gjetter at det blir litt love in the air mellom Jack og Ana Lucia!

Blir det noe mellom Ana Lucia og Jack?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...