Gå til innhold

Han sier han ikke har følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjenner hverandre godt som kollegaer og venner. Kjemien er god, og har vært det lenge. Men sier han ikke vil date da han ikke har følelser. Er ikke det poenget med å date, at man utforsker god kjemi og ser om det kan utvikle seg? Ganske ny i gamet, derfor spør om råd... 😊

Anonymkode: f9f57...c17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke tiltrukket av deg.

Anonymkode: 75f3a...9dd

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er ikke noe poeng å date noen som ikke har lyst til å date.

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet

Hmm, men er ikke det også noe som kan komme?

Skrevet

Han er for kjekk for deg. Beklager 

Anonymkode: 305ee...d77

Skrevet

Har du lyst til å date en du ikke er interessert i?

Anonymkode: 65a2e...d40

• Liker 2
Skrevet

Altså realiteten er at utseendet og tiltrekning har mye å si i starten. Han er nok ikke tiltrukket til deg, og da forstår jeg at han ikke ønsker å date deg. 

Å du skriver at dere kjenner hverandre godt som venner. Hva skal dating endre på? Ikke for å være slem, men han liker deg rett å slett ikke på den måten. 

Anonymkode: d6d0f...98e

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Vi lever da ikke i Pakistan hvor man skal lære seg å bli tiltrukket av den andre partneren foreldrene har bestemt du skal leve resten av livet ditt med. 

Anonymkode: 8214f...df5

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi kjenner hverandre godt som kollegaer og venner. Kjemien er god, og har vært det lenge. Men sier han ikke vil date da han ikke har følelser. Er ikke det poenget med å date, at man utforsker god kjemi og ser om det kan utvikle seg? Ganske ny i gamet, derfor spør om råd... 😊

Nja. Første bud er jo at man er interessert i å utforske muligheten for at det kan bli noe mer. Men kjenner man hverandre litt/godt så vet man vell litt hvor lista ligger. At man har god kjemi trenger jo ikke å bety at det er noe romantisk kjemi der. Det er veldig stor forskjell på å bare ha god kjemi som venner/bekjente og det å ha romantisk og/eller sexuel tiltrekning. Jeg har feks flere mannlige venner som jeg har veldig god kjemi med, trives veldig godt med og de er fine, fornuftige mannfolk som jeg godt kunne tenkt meg at hadde kunnet blitt noe mer med, sånn i teorien. Fordi det er fine mannfolk jeg går godt over ens med og har mye til felles med osv. Men likevel så greier jeg ikke engang å se for meg å skulle gå på en romantisk date med en av de, fordi det finnes ikke sånn tiltrekning. Og å gå på date kommer ikke til å endre det. Selv når jeg har vært på date med helt ukjente mennesker (utover litt online prat) så vet jeg før første date er slutt som det er noe vits for min del å gå videre eller ikke. Det betyr jo ikke at alle man evt går videre med for å se hvor det ender blir noe av heller. Det er jo tross alt mye som skal klaffe om man skal satse på ett forhold, men man vet etter en date om det er "noe" der å utforske videre, eller ikke. Greit nok å date folk man har kjent fra før, men utgangspunktet må jo være at begge ønsker å ta ting videre å se hvor det fører, og at begge føler at det er noe der å ta videre. Og selv om begge føler at det er noe der så er det ikke dermed sagt at begge ønsker å prøve å ta ting videre å se hvordan det utvikler seg. Det kan jo handle om alt fra at han synes dere kanskje ikke passer så godt sammen, til at han ikke er klar for/ønsker ett forhold osv osv. Mange mulige årsaker. 

Endret av Crazydoglady
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

He's Just Not That Into You!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det spiller ingen rolle, mannen har ikke lyst.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Han er ikke interessert.

Å date kollegaer er uansett en dårlig idé. Prøv deg på andre jaktmarker :)

Skrevet

Han har vært ærlig med deg, ta den og let andre steder. Ikke prøv å overtale ham til noe annet, herregud 🙈

Anonymkode: 24019...4bb

• Hjerte 1
Skrevet

Akkurat nå fremstår han som den mest perfekte i verden...🤔 men vil han ikke så vil han ikke...

Skrevet

Han er jo ikke interessert.

Tror du det funker sånn at alle på Tinder dater alle på Tinder bare sånn for å se om det kommer noen følelser, selv om man er null interessert? Det er ikke sånn dating fungerer, da hadde man jo ikke hatt tid til annet.

Han kjenner deg jo til og med og vet hvordan kjemien er og at det ikke blir noe.

Anonymkode: 4930a...9ee

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jo, det kan komme. Men - det skal mye til..

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Man må føle en viss tiltrekning for at man skal date noen, og det føler tydeligvis ikke han. Det kan du ikke gjøre noe med.

Anonymkode: 95599...82e

• Hjerte 1
Skrevet

Han sier jo rett ut at han ikke har lyst på deg. Hvorfor lager du en tråd om dette da? Nei betyr nei

Anonymkode: 57db0...dac

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er vel sånn når man virkelig liker noen, så er det tungt å føle på avvisning...😔

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...