Gjest parkeringsvakten Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 (endret) Sanna Marin har mann hun har vært sammen med lenge, og hun er statsminister i Finland. Hun festet og danset seksuelt med andre menn. Jeg ser at norske politikere forsvarer oppførselen hennes og sier hun er kul. Jeg må ha gått feil et sted, for jeg ser ingenting kult med å være utro med din partner, der du danser seksuelt med andre. Er det bare jeg som føler meg dårlig på vegne av hennes partner? Jeg hadde følt meg dårlig om jeg så andre mennesker omtale min partner sin utro oppførsel som kul Hvordan er hun bedre enn Giske? https://nypost.com/2022/08/19/finnish-pm-sanna-marin-danced-intimately-with-man-at-club/ Endret 25. august 2022 av parkeringsvakten
Bag Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 (endret) Definer "danse seksuelt"? Hvor mange menn har hun etter ditt syn danset seksuelt med? Danser de seksuelt på "skal vi danse"? Endret 25. august 2022 av Bag 20 4
Isambard Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Jeg vet ikke om kona mi danser sånn med andre på fest, men jeg håpet virkelig det. Såpass må da være lov. 18 3 5
Bendie Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Jeg tenker den saken er blåst opp av ingenting. Hun må da kunne gå ut å feste med venninner uten at det skal publiseres bilder av henne. Hun har ikke gjort noe ulovlig og det tilhører privatlivet. Hvordan hun danser med andre er opp til henne og hun er ikke utro ut i fra bildene. Denne saken har ingenting med hennes rolle som statsminister å gjøre og derfor heller ingen ting å legge seg bort i. 15 5
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 Folk reager kun fordi hun er statsminister.
pippilang Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Hvem hun danser eller har sex med er en privatsak. Hun er pen og smart og får smake pisken for det. Kanskje hun svelger 10 menn til frokost hver dag? Den eneste som kan mene noe om dette er hennes mann. 10
AnnePåLande Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 Dette er en ikke-sak. Vi har nok av udugelig politikere i dette landet som burde blitt ettergått med lupe. 8
Lomvi Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Lomvi, mod.
Akryl Skrevet 25. august 2022 #9 Skrevet 25. august 2022 Hun er barnslig. Å være 36 år og danse på denne måten er rett og slett barnslig. 3 1 2
TheHairyToothfairy Skrevet 25. august 2022 #11 Skrevet 25. august 2022 parkeringsvakten skrev (4 timer siden): Sanna Marin har mann hun har vært sammen med lenge, og hun er statsminister i Finland. Hun festet og danset seksuelt med andre menn. Jeg ser at norske politikere forsvarer oppførselen hennes og sier hun er kul. Jeg må ha gått feil et sted, for jeg ser ingenting kult med å være utro med din partner, der du danser seksuelt med andre. Er det bare jeg som føler meg dårlig på vegne av hennes partner? Jeg hadde følt meg dårlig om jeg så andre mennesker omtale min partner sin utro oppførsel som kul Hvordan er hun bedre enn Giske? https://nypost.com/2022/08/19/finnish-pm-sanna-marin-danced-intimately-with-man-at-club/ Hadde det ikke vært fordi det er etisk feil av meg å fortelle hvordan Giske leker helt på byen så skulle jeg fortalt mye om hvorfor hun er bedre enn Giske. Men det skal jeg ikke. La meg bare si at de er fanken meg ikke i samme nabolag engang. 8
Gugglo Skrevet 25. august 2022 #12 Skrevet 25. august 2022 Athena Catalina skrev (3 timer siden): Folk reager kun fordi hun er statsminister. Nettopp. Fordi hun er statsminister. Hadde det vært en mann hadde folk sagt, "så kul han er! stilig! sånn statsminister skulle vi alle hatt!". Og så ville de klagd over at kvinnelige statsministre er så stive og kjedelige og ikke eier humor. 7 1 3
Woah0 Skrevet 25. august 2022 #13 Skrevet 25. august 2022 Gugglo skrev (Akkurat nå): Nettopp. Fordi hun er statsminister. Hadde det vært en mann hadde folk sagt, "så kul han er! stilig! sånn statsminister skulle vi alle hatt!". Og så ville de klagd over at kvinnelige statsministre er så stive og kjedelige og ikke eier humor. Tror nermeste fyren "Som selfølgelig folk hater fordi autokrater er dritt" men Trump er nermeste jeg kan tenke som har fått skryt for å være litt tafsete, innenfor player og slikt
AllahBallah Skrevet 25. august 2022 #14 Skrevet 25. august 2022 Hun virker da heller uinteressert i denne fyren. Skal hun ta på seg skylda for at han er litt innpåsliten? Gugglo skrev (3 minutter siden): Nettopp. Fordi hun er statsminister. Hadde det vært en mann hadde folk sagt, "så kul han er! stilig! sånn statsminister skulle vi alle hatt!". Og så ville de klagd over at kvinnelige statsministre er så stive og kjedelige og ikke eier humor. Ja, du har nok dessverre helt rett.. ;( 2
Gjest Wrightandrong Skrevet 25. august 2022 #15 Skrevet 25. august 2022 Personlig synes jeg faktisk veldig synd på dama, hun har fått kjørt seg den siste tiden. Dette mener jeg bestemt er en ikke-sak. Selv om man innehar et toppverv bør man få lov til å ha et liv ved siden av.
AnnePåLande Skrevet 25. august 2022 #16 Skrevet 25. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Hadde det ikke vært fordi det er etisk feil av meg å fortelle hvordan Giske leker helt på byen så skulle jeg fortalt mye om hvorfor hun er bedre enn Giske. Men det skal jeg ikke. La meg bare si at de er fanken meg ikke i samme nabolag engang. Enig. Har observert Giske in action. 2
AnnePåLande Skrevet 25. august 2022 #17 Skrevet 25. august 2022 Akryl skrev (1 time siden): Hun er barnslig. Å være 36 år og danse på denne måten er rett og slett barnslig. Om det verste hun har gjort i sin politiske karriere er å danse på en barnslig måte, er det jaggu meg lite å ta politikeren på. Støre hadde jo samtaler med Hamas.. 2 2
AnnePåLande Skrevet 25. august 2022 #18 Skrevet 25. august 2022 Woah0 skrev (16 minutter siden): Tror nermeste fyren "Som selfølgelig folk hater fordi autokrater er dritt" men Trump er nermeste jeg kan tenke som har fått skryt for å være litt tafsete, innenfor player og slikt Tviler på det med tanke all den negative oppmerksomheten han får fra media.
Woah0 Skrevet 25. august 2022 #19 Skrevet 25. august 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Tviler på det med tanke all den negative oppmerksomheten han får fra media. Kanskje det er mer Trump kult basen. Men ser den
AnnePåLande Skrevet 25. august 2022 #20 Skrevet 25. august 2022 parkeringsvakten skrev (4 timer siden): Sanna Marin har mann hun har vært sammen med lenge, og hun er statsminister i Finland. Hun festet og danset seksuelt med andre menn. Jeg ser at norske politikere forsvarer oppførselen hennes og sier hun er kul. Jeg må ha gått feil et sted, for jeg ser ingenting kult med å være utro med din partner, der du danser seksuelt med andre. Er det bare jeg som føler meg dårlig på vegne av hennes partner? Jeg hadde følt meg dårlig om jeg så andre mennesker omtale min partner sin utro oppførsel som kul Hvordan er hun bedre enn Giske? https://nypost.com/2022/08/19/finnish-pm-sanna-marin-danced-intimately-with-man-at-club/ Du bør heller bruke tiden din på noe mer alvorlig enn dansing:https://www.tv2.no/nyheter/12941575/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå