AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Jeg er en 34 år gammel 2 barns mor. Jeg jobber i barnehage og har en veldig kjedelig garderobe. Det er ok det, men mye begynner rett og slett å bli utslitt. Jeg er ikke intr i klær og mote, men trenger nye klær. Jeg bruker ikke høye heler. Et annet problem (som jeg jobber med) er vekta. Jeg er 160 cm høy og veier 85 kg. Har gått ned fra 95 kg siden mai, så ting skjer der heldigvis. Jeg aner ikke hva jeg skal gå for. Trives ikke i trange klær, men kan fort bli «telt-aktig» noen tips til hverdagsklær? Jeg er helt lost. Konkrete tips. Er glad i sort, blått og grønt. Beige og hvitt er uaktuelt, huden min er blek. Anonymkode: 0857a...4f0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Du burde sjekke ut konseptene med Seasonal colors og Kibbe Body Types på YouTube! Det er så smart å vite hva man kler av farger og snitt, det sparer deg for mye selvkritikk (nei, DU er ikke feil, KLÆRNE er feil. ❤️) og bomkjøp. Flott at du har gått ned i vekt, jeg heier på at du finner trivselsvekten. 👏 Her er noen fine videoer: Tenk på dette som en life skill! Du trenger ikke å dypdykke i dette og elske klær og mote, men du kan lære nok til å føle deg vel i klærne du går i, som igjen gjør at du bruker mindre energi på å stresse med klesvalg og selvhat. ❤️ Anonymkode: 90a25...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå