sofiemyr Skrevet 8. september 2022 #41 Del Skrevet 8. september 2022 Alle religioner burde være i norske klasserom - men ikke undervist av noen som tror. Den eneste måten noen kan vokse opp i virvaret av religioner uten å bli dyttet i feil retning er fra et nøytralt ståsted. Barn bør ikke og skal ikke være nødt til å forholde seg til oppdiktede figurer som voksne menn har skapt for å undertrykke andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 8. september 2022 #42 Del Skrevet 8. september 2022 On 9/3/2022 at 8:08 PM, AnonymBruker said: Nei. Du beskriver jo ikke vanlige kristne. Kristne generelt i Norge går ikke på egen skole. De tror på evolusjon og lytter til vitenskapen. Anonymkode: ca9c1...d6b Jeg vet at vanlige kristne tror på evolusjon og tror på vitenskapen fordi jeg kjenner flere kristne fra skoletiden og de er stort sett fornuftige mennesker på samme måte som andre. Mine barn derimot går ikke på skolen med kristne, de er nok mer utsatt for å tro på myter om at ingen kristne tror på vitenskap siden de ikke kjenner noen som kaller seg kristne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #43 Del Skrevet 8. september 2022 Hvis man ikke kan noe om kristendommen, har man ikke mulighet til å forstå Vestens kulturhistorie i det hele tatt, det være seg kunsthistorie, filosofi eller litteraturhistorie. Man mangler rett og slett referansene for å kunne forstå det. Anonymkode: f4893...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå