AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Del Skrevet 25. august 2022 ? Anonymkode: 8bae2...b1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2 Del Skrevet 27. august 2022 Som stivnede, pavetro og konservative, kanskje? Og som altfor opphengt i røkelse, gull og patos. Og muligens som litt kjetterske eller hedenske med tanke på helgenene og jomfru Maria. Men hva vet nå jeg. Jeg er katolikk og har aldri vært medlem av Dnk. Anonymkode: b5e65...2fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Del Skrevet 27. august 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Som stivnede, pavetro og konservative, kanskje? Og som altfor opphengt i røkelse, gull og patos. Og muligens som litt kjetterske eller hedenske med tanke på helgenene og jomfru Maria. Men hva vet nå jeg. Jeg er katolikk og har aldri vært medlem av Dnk. Anonymkode: b5e65...2fd Den norske kirke skal jo være nymotens og fancy, og resultatet er at mens katolske kirker som regel er mer enn fulle og på en vanlig søndag er det ikke mindre enn 8 messer i St. Olav i Oslo, kan man trygt slå fast at Den norske kirke sliter med oppmøtet. Så kanskje mennesker som går til kirken faktisk vil ha noe tradisjonelt å forholde seg til enn en fancy, moderne kirke. Anonymkode: c965b...aa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 27. august 2022 #4 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den norske kirke skal jo være nymotens og fancy, og resultatet er at mens katolske kirker som regel er mer enn fulle og på en vanlig søndag er det ikke mindre enn 8 messer i St. Olav i Oslo, kan man trygt slå fast at Den norske kirke sliter med oppmøtet. Så kanskje mennesker som går til kirken faktisk vil ha noe tradisjonelt å forholde seg til enn en fancy, moderne kirke. Anonymkode: c965b...aa3 Enig. Endret 27. august 2022 av Sommer2464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå