AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Jobber som ansatt i en kjede. Jeg må si jeg er meget lei av både kunder som mener at prisene er feil hele tiden de skal betale og at kjeden må drive med dette rabatt tullet sitt hele tiden. Kundene evner ikke å se på riktig vare. Det står et navn på de lappene hvor ting står rabattert, men de tar heller det som står ved siden av og tror det gjelder dette også. I tillegg opplever vi ofte at ting ikke kommer inn til den rabatterte prisen i systemet så vi må gjøre det manuelt. Hadde vært så fint om vi bare kunne sluttet med alt dette... Anonymkode: 0ca17...116 1
Traktor Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobber som ansatt i en kjede. Jeg må si jeg er meget lei av både kunder som mener at prisene er feil hele tiden de skal betale og at kjeden må drive med dette rabatt tullet sitt hele tiden. Kundene evner ikke å se på riktig vare. Det står et navn på de lappene hvor ting står rabattert, men de tar heller det som står ved siden av og tror det gjelder dette også. I tillegg opplever vi ofte at ting ikke kommer inn til den rabatterte prisen i systemet så vi må gjøre det manuelt. Hadde vært så fint om vi bare kunne sluttet med alt dette... Anonymkode: 0ca17...116 Selv opplever jeg nesten daglig at prisen på hylla er lavere enn i kassa. Vel så irriterende for oss kunder. Nei, dere for slutte å klage og rydde opp. 8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 Traktor skrev (13 timer siden): Selv opplever jeg nesten daglig at prisen på hylla er lavere enn i kassa. Vel så irriterende for oss kunder. Nei, dere for slutte å klage og rydde opp. JEG har ingen ting med prisene å gjøre. Det er ledelsen/firmaet som absolutt skal forandre prisene og ha tilbud hele tiden. Og dere kunder evner ikke å bruke øynene deres. Det står ofte noe annet på lappen. Altså er det ikke varen som er på tilbud... Anonymkode: 0ca17...116 2 1
Kaisada Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): JEG har ingen ting med prisene å gjøre. Det er ledelsen/firmaet som absolutt skal forandre prisene og ha tilbud hele tiden. Og dere kunder evner ikke å bruke øynene deres. Det står ofte noe annet på lappen. Altså er det ikke varen som er på tilbud... Anonymkode: 0ca17...116 Da kan dere fjerne plakaten med gårsdagens billigpris over varen som slåes inn med dagens pris i kassa. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 dumme ting kunder sier!! Anonymkode: 77f4a...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 Jaja, livet er hardt hvis dette er det du har å klage på så har du et enkelt liv. Anonymkode: 4a549...da2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 Sånn er det i alle yrker hvor man kommer i kontakt med mennesker, det er slitsomt. Mennesker ser ikke godt nok etter, vet ikke bedre men tror gjerne at de gjør det, tror de vet bedre enn deg, lytter ikke and the list goes on. Sånn er det å ha en jobb hvor man kommer i kontakt med mennesker. Anonymkode: 861cf...961
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): JEG har ingen ting med prisene å gjøre. Det er ledelsen/firmaet som absolutt skal forandre prisene og ha tilbud hele tiden. Og dere kunder evner ikke å bruke øynene deres. Det står ofte noe annet på lappen. Altså er det ikke varen som er på tilbud... Anonymkode: 0ca17...116 Da tenker jeg at dere må gjøre noe med det siden det er ett gjentagende problem. Flytte varene litt fra hverandre? Merke bedre? Anonymkode: 6091c...6c6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #9 Skrevet 26. august 2022 Skjønner deg godt jeg TS. Har også jobbet i butikk, og jeg tror mange av de som klager bare gjør det fordi de er ensomme eller noe. Mye sure kunder for ting man ikke kan noe for. ❤️❤️ Anonymkode: d9ee7...27a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #10 Skrevet 26. august 2022 Svært ofte er det faktisk feil pris oppgitt, og da er det helt på sin plass å klage. Utrolig mye feilmerking i butikkene. Anonymkode: 44996...3e7 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #11 Skrevet 26. august 2022 Jobber selv i stor kles skjede og må bare påpeke at klærne kommer til butikk ferdigpriset og det eneste vi er ansvar for er å sette på nypris på salgsvarer. - Har ikke oversikt på størrelser som er inne. - Er det få igjen så kan jeg heller ikke stole på programmet siden det kan ha blitt stjålet. Må fysisk sjekke og finner man det ikke så er det tomt. - Vi styrer ikke hva vi får inn av antall og størrelser - Jobben min er ikke å rydde opp etter deg som slenger fra seg klær på gulvet og andre steder som ikke hører hjemme: Min jobb er å holde butikken åpent og fylle på varer fra lageret. Anonymkode: cb9b6...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå