Gå til innhold

Fotvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om det finnes noe som fjerner disse? Og hvor smittsomt er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fotvorter er meget smitsomt.

Du kan kjøpe et middel på apoteket, husker ikke akkurat hva det heter, men det veit de der..

her er en link du kan lese litt om det..

Skrevet

Forvorter på voksne må som regel fryses bort hos legen OG behandles med salver fra apoteket. Jeg synes Verucid er best. Jeg trengte 3 behandlinger hos legen før det ble borte :)

Diverse kjærringråd som bananskall, hvitløk, neglelakk etc..fungerer nok beste på barnevorter og vorter på hendene. De rakkerne på føttene er mer gjenstridige :(

Skrevet

Ps, fotvorter er ikke SÅ smittsomme.. De smitter lettest hvis du pirker på de slik at de blør. Så ikke gjør det :)

For å få fotvorter på feks svømmehaller, så må en nesten ha sprekker i føttene for å kunne bli smittet (ikke så veldig uvanlig det egentlig)

Skrevet

Jeg har nå bodd sammen med mannen i 5 år, har hatt fotvorter hele tiden og han har ikke fått en eneste en. De har forvørig gått bort at seg selv, yippi!

Skrevet

Jeg fikk vekk fotvorten til sønnen min ved å pensle på eterisk sitronolje, kjøpt på apoteket. Penslet 4 dager på rad, og fotvorten forsvant. Ikke gjorde det vondt heller ;)

Skrevet

Fjernet gjenstridige fotvorter ved å gi de inn med innsiden av et bananskall ved sengetid. Etter kort tid ble de svarte og så forsvant de. Skader ikke å prøve ihvertfall :)

Skrevet

Jeg var skikkelig plaget tidligere ( i mange år), men etter en del runder med eterisk sitronolje, så forsvant de alle sammen.

det kan jo ikke være så smittsomt som de påstår heller, for jeg har som sagt vært plaget i mange år, men samboer eller foreldre har aldri fått det.

Skrevet

Fotvorter kan fjernes raskt og evig med laser.

www.laserklinikken-moss.com

Skrevet

Fekk også i badebassenget på ungdomsskulen, men dei forsvant med eplesidereddik.

Skrevet

Sitronsyre og eplesidereddik. Hmm, betyr det at det er syra som knekker de hersens fotvortene? Hvor mye/hvor ofte må en ha på? Verucid hjelper ikke her i gården. Jeg har to stykker.

Skrevet

Noen dråper på q-tips, penslet hver morgen og kveld i 4-5 dager.

Skrevet

Plaster som inneholder salisylsyre skal hjelpe.

(hjalp ikke på meg da, men)

Skal prøve eterisk sitronolje eller eplesidereddik jeg også

Gjest Gjest_tuppelure_*
Skrevet

Har nettopp fått høre at grapefruktkjerneolje kan brukes på fotvorter og div. virus.

Skrevet

Jeg hadde en fotvorte i sommer som jeg fjernet med Verucid som fås kjøpt på apoteket. Virket veldig fort...den ble svart og plutselig en dag var den borte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...