Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Lurer på om det finnes noe som fjerner disse? Og hvor smittsomt er det?
Gjest baby-E Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 fotvorter er meget smitsomt. Du kan kjøpe et middel på apoteket, husker ikke akkurat hva det heter, men det veit de der.. her er en link du kan lese litt om det..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 Forvorter på voksne må som regel fryses bort hos legen OG behandles med salver fra apoteket. Jeg synes Verucid er best. Jeg trengte 3 behandlinger hos legen før det ble borte Diverse kjærringråd som bananskall, hvitløk, neglelakk etc..fungerer nok beste på barnevorter og vorter på hendene. De rakkerne på føttene er mer gjenstridige
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 Ps, fotvorter er ikke SÅ smittsomme.. De smitter lettest hvis du pirker på de slik at de blør. Så ikke gjør det For å få fotvorter på feks svømmehaller, så må en nesten ha sprekker i føttene for å kunne bli smittet (ikke så veldig uvanlig det egentlig)
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Jeg har nå bodd sammen med mannen i 5 år, har hatt fotvorter hele tiden og han har ikke fått en eneste en. De har forvørig gått bort at seg selv, yippi!
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #6 Skrevet 24. november 2005 Jeg fikk vekk fotvorten til sønnen min ved å pensle på eterisk sitronolje, kjøpt på apoteket. Penslet 4 dager på rad, og fotvorten forsvant. Ikke gjorde det vondt heller
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 Fjernet gjenstridige fotvorter ved å gi de inn med innsiden av et bananskall ved sengetid. Etter kort tid ble de svarte og så forsvant de. Skader ikke å prøve ihvertfall
Eføy Skrevet 24. november 2005 #8 Skrevet 24. november 2005 Jeg var skikkelig plaget tidligere ( i mange år), men etter en del runder med eterisk sitronolje, så forsvant de alle sammen. det kan jo ikke være så smittsomt som de påstår heller, for jeg har som sagt vært plaget i mange år, men samboer eller foreldre har aldri fått det.
Montezuma Skrevet 25. november 2005 #9 Skrevet 25. november 2005 Fotvorter kan fjernes raskt og evig med laser. www.laserklinikken-moss.com
Søtpotita Skrevet 26. november 2005 #10 Skrevet 26. november 2005 Fekk også i badebassenget på ungdomsskulen, men dei forsvant med eplesidereddik.
Jotunjenta Skrevet 26. november 2005 #11 Skrevet 26. november 2005 Sitronsyre og eplesidereddik. Hmm, betyr det at det er syra som knekker de hersens fotvortene? Hvor mye/hvor ofte må en ha på? Verucid hjelper ikke her i gården. Jeg har to stykker.
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #12 Skrevet 26. november 2005 Noen dråper på q-tips, penslet hver morgen og kveld i 4-5 dager.
Chiquita Skrevet 26. november 2005 #13 Skrevet 26. november 2005 Plaster som inneholder salisylsyre skal hjelpe. (hjalp ikke på meg da, men) Skal prøve eterisk sitronolje eller eplesidereddik jeg også
Gjest Gjest_tuppelure_* Skrevet 26. november 2005 #14 Skrevet 26. november 2005 Har nettopp fått høre at grapefruktkjerneolje kan brukes på fotvorter og div. virus.
Lucky? Skrevet 27. november 2005 #15 Skrevet 27. november 2005 Jeg hadde en fotvorte i sommer som jeg fjernet med Verucid som fås kjøpt på apoteket. Virket veldig fort...den ble svart og plutselig en dag var den borte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå