AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Ja jeg vet det realistisk sett nok bare er tanker. Men har hatt mye stress i det siste. Vet egentlig ikke hvorfor, men vi har de siste dagene vært veldig ubderbemannet på jobb og jeg var så under press at jeg ikke klarer å huske hva jeg egentlig gjorde. I dag har jeg fri og har liksom litt angst. Den samme angsten jeg har hatt før. Følelsen av at alle er sure på meg og oppgitt over meg. At jeg er den som alltid tar feil. At jeg har noe uoppgjort et sted som jeg ikke vet om eller husker som vil svi seg økonomisk. Anonymkode: 9f484...c62 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Det er nok stresset som gjør det, ja. Helt klassisk det. Opplever det samme til tider. Anonymkode: 16096...33b
Boetica Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Høres ut som følelse av manglende mestring når du blir «bombardert» med krav fra alle hold. Vet godt hvordan det føles.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Jeg har sånne følelser hver gang jeg har pms, så kommer mensen og jeg virkelig hver gang tenker «åååå ja, det var det det var»😅 Anonymkode: 7ff30...73b 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har sånne følelser hver gang jeg har pms, så kommer mensen og jeg virkelig hver gang tenker «åååå ja, det var det det var»😅 Anonymkode: 7ff30...73b Har siste dagen med mensen nå men er de siste dagene som var verst også. Det spiller nok inn, men mensen skal jeg ha i mange år enda. Tenker man må jo kunne takle ting likevel. Anonymkode: 9f484...c62
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Det er nok underbemanningen på jobb og den følelsen av å være overarbeidet og være redd for å ikke strekke til. Det tar på kroppen og på sinnet. Håper dere får bemanningen på plass, og ikke ta deg for mye ansvar på jobb. Du skal ikke slite deg ut fordi det er lite folk å ta av. Anonymkode: 1666e...b10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 Boetica skrev (13 minutter siden): Høres ut som følelse av manglende mestring når du blir «bombardert» med krav fra alle hold. Vet godt hvordan det føles. Jeg synes jeg mestrer mye. Hadde ikke trodde dette for 1 år siden. Men jeg er den på jobb som kan mest om mer kompliserte ting. Det er 2 kollegaer til men vi jobber ikke alltid likt så det blir meg til å ta ansvar for dette da. Så ble det for mye på en gang for et par dager siden og jeg klarte å rote til noe, og fikk en sur kunde. Gikk til sjefen med det og jeg må kontakte kunden igjen. Det går jo bra. Men det er den følelsen etterpå når jeg har vært lenge under press. Da husker jeg plutselig ingenting og føler ting er helt ute av kontroll. Anonymkode: 9f484...c62 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 Har liksom gått rundt og følt meg engstelig i hele dag. En skyldfølelse. Jeg føler noe ligger og ulmer et sted og vil dukke opp som en overraskelse, en negativ en. Det er litt irriterende å ha det sånn. Det er litt sånn at la oss si jeg går inn på en butikk og går noen i møte, dulter bort i vedkommende så ville jeg følt alt var min feil. Selv om den andre også kunne gått litt til siden. Hva er dette? Anonymkode: 9f484...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå