Gå til innhold

Flere som ender opp med å ikke gjøre noe på fridagene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blit alltid langt ut på dag før jeg kommer meg ut av hjemmet på fridagene. Er jeg alene/lat eller er det flere?

Anonymkode: 7bd98...a3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør som regel veldig lite på fridagene. Det er slik jeg slapper av. Jeg sover til jeg våkner av meg selv, har en rolig morgen med kaffe, frokost og internett. Går en tur i skogen med hunden. Resten av dagen brukes på gaming, tv-serier, lese bok eller hva jeg måtte ha lyst til.

Jeg har ikke fri for å farte rundt, men for å slappe av og lade opp.

Anonymkode: 235e3...ff6

• Liker 3
Skrevet

Samme her! Spesielt fridagen etter en arbeidshelg, da bruker jeg egentlig dagen bare på å slappe av og hente meg inn igjen 😅

Anonymkode: d2434...b34

• Liker 1
Skrevet

Gjør veldig lite. 

Anonymkode: 5f402...94d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fibromyalgi og trenger iallefall en dag, lørdag eller søndag, til å slappe av å gjøre ingen ting. Gjør jeg ikke det blir det en tøff arbeidsuke 

Anonymkode: abcf2...5bd

Skrevet

Må man absolutt gjøre noe, da..? 

Da jeg fremdeles hadde fridager (altså før jeg fikk barn..) var jo det beste med fridagene å sitte i timesvis med en god bok i sofaen, i fred og ro. SJelden jeg Gjorde Noe før godt etter lunsj. 

Anonymkode: b623d...2fd

• Liker 1
Skrevet

Dere som svarer gjør jo noe - går tur med hunden eller leser en bok..

Jeg gjør ikke det engang 😅

Anonymkode: c0264...609

• Liker 1
Skrevet

Fridager er digg for de kan brukes som man vil :) Legger aldri planer!

Anonymkode: d1258...23b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må man absolutt gjøre noe, da..? 

Da jeg fremdeles hadde fridager (altså før jeg fikk barn..) var jo det beste med fridagene å sitte i timesvis med en god bok i sofaen, i fred og ro. SJelden jeg Gjorde Noe før godt etter lunsj. 

Anonymkode: b623d...2fd

Dette er en av de tingene jeg ser frem til når barna har flyttet ut 😅

Anonymkode: f6229...36a

Skrevet

Det varierer. De fleste dagene ender det med at jeg ikke gjør noe særlig. Men har jeg lagt en plan for at noe skal gjøres, så gjør jeg det. Jeg har en liste med ting jeg burde gjøre. For eksempel vaske bilen, luke bed, rydde i kjelleren, gå på IKEA osv. Og når jeg da har en fridag hvor jeg ikke er veldig sliten, så velger jeg meg ut en av disse, eller kanskje flere.

Det er i alle fall mitt tips. Lag en liste, og dagen før en fridag ser på den lista og velger deg ut noe og så gjør du det neste dag!

Anonymkode: 805fe...866

Skrevet

Jeg sitter i alle fall i telle-tråder her på Kvinneguiden. 

:duskedame: 

Anonymkode: 90a14...51b

Skrevet

Det varierer hva jeg gjør på fridagen min (en dag annenhver uke). Noen ganger er jeg full av energi og vasker huset, går en lang tur, gjør ærender, osv. Andre ganger er jeg slapp som en klut og ligger på sofaen det meste av dagen mens ungane er på skolen. Da leser jeg, glor på iPaden eller serier på Netflix og slikt. 

Anonymkode: 020c8...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...