AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Så var bruddet et faktum, og jeg forsøker å finne frem i jungelen av informasjon og søknadsskjemaer. Vi ønsker delt bosted for barna, altså 50/50. De må ha adresse hos far pga fremtidig skolekrets, men at vi er likestilt som foreldre på papiret. Hva må vi passe på ved utfylling? Er det noen feller her? Vi ønsker delt barnetrygd. Mister jeg noen rettigheter hvis de er registrert hos far? Anonymkode: 379c7...e7b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Litt usikker, men tror den barnet har adresse hos kan ta med barnet til utlandet uten å spørre den andre? Men om man skal ha 50/50 bør jo foreldrene være gode venner, fleksible og samarbeide godt. Før var det også anbefalt med gangavstand mellom foreldre ved 50/50. Det syns jeg er klokt, slik at barnet kan stikke innom den det ikke er hos, hvis det er en hel uke på hvert sted. Anonymkode: 5f6ae...737
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Litt usikker, men tror den barnet har adresse hos kan ta med barnet til utlandet uten å spørre den andre? Men om man skal ha 50/50 bør jo foreldrene være gode venner, fleksible og samarbeide godt. Før var det også anbefalt med gangavstand mellom foreldre ved 50/50. Det syns jeg er klokt, slik at barnet kan stikke innom den det ikke er hos, hvis det er en hel uke på hvert sted. Anonymkode: 5f6ae...737 Gangavstand blir det ikke med det første, har ikke råd til å bo i nabolaget. Men far blir boende der. Ellers er alt det andre greit. Ingen av oss ville reist utenlands uten å snakke med den uansett. Anonymkode: 379c7...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå