Gjest Jalileh Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Hvordan får jeg farger... og hvordan linker jeg? Og hvordan får jeg små og store bokstaver? Noen?
Gjest uri Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 For å få farger markerer du det du har skrevet, så trykker du oppe på farge, velger den fargen du vil ha, og vips, så får du farge på det.. [ color=red ] det du vil ha farge på (eksempel på hvordan det skal se ut, bare sløyf mellomrommene) Det samme gjelder små og store bokstaver Oppe på størrelse.. Link: Kopier den adr. du vil linke, trykk på http:// oppe her, og lim inn.. Det er veldig enkelt Kvinneguiden Håper du forstår forklaringen min
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #3 Skrevet 24. november 2005 Stemmer helt det uri sier, veldig fint om du husker linkemetoden, så slipper man at det er litt færre som poster veldig lange nettadresser i en post. I tilfelle noe likvel var uklart: Med det uri mener oppe er altså "verktøylinje" som står ovenfor boksen du skriver i når du poster et innlegg. Boksen heter kodeknapp, og du ser blant annet (jeg kan ikke legge inn de små boksene da): B I U SKRIFT Størrelse Farge Lukk alle taggene http:// IMG @ QUOTE CODE Hyperlink (alt+h) Åpne tagger: B står for fet skrift I står for kursiv skrift U står for understreket skrift Skrift betyr hvilken skrifttype du vil ha, størrelse og farge sier seg selv.
Gjest Jalileh Skrevet 24. november 2005 #4 Skrevet 24. november 2005 Takk for hjelpen begge. Men når jeg merker en tekst og trykker på fargen så kommer bare denne opp ----> ... Hvor blir det av den andre boksen som skal stå på slutten av teksten?
Gjest nr tre Skrevet 24. november 2005 #5 Skrevet 24. november 2005 Hmmm... hadde du markert teksten? Ikke bare valgt farge uten å markere teksten? Uansett, så løser du dette ved å trykke på Lukk alle taggene. Da kommer alle taggene som mangler.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #6 Skrevet 25. november 2005 Hmmm... hadde du markert teksten? Ikke bare valgt farge uten å markere teksten? Uansett, så løser du dette ved å trykke på Lukk alle taggene. Da kommer alle taggene som mangler. ← jhgfdmnbvc
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #7 Skrevet 25. november 2005 Hvordan får jeg farger... og hvordan linker jeg? Og hvordan får jeg små og store bokstaver? Noen? ← llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #8 Skrevet 25. november 2005 For å få farger markerer du det du har skrevet, så trykker du oppe på farge, velger den fargen du vil ha, og vips, så får du farge på det.. [ color=red ] det du vil ha farge på (eksempel på hvordan det skal se ut, bare sløyf mellomrommene) Det samme gjelder små og store bokstaver Oppe på størrelse.. Link: Kopier den adr. du vil linke, trykk på http:// oppe her, og lim inn.. Det er veldig enkelt Kvinneguiden Håper du forstår forklaringen min Kan du gi meg med teskje hvordan jeg skal kopiere en ad+ eks om jeg skal henvise fra en avis. ←
Gjest Jalileh Skrevet 27. november 2005 #10 Skrevet 27. november 2005 Jippi, jeg fikk det til Til og med store bokstaver. Takker.
daysi Skrevet 27. november 2005 #11 Skrevet 27. november 2005 Tror jeg får prøve meg litt her også. Er ikke helt dreven i faget enda.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #13 Skrevet 9. januar 2006 Får jeg til farger og stor skrift mon tro???
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #15 Skrevet 12. januar 2006 Tester skrift Tester farge Tester kursiv
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #16 Skrevet 12. januar 2006 ...og jeg som alltid har trodd dette var for komplisert for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå