Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akurat fått meg ny kjæreste. (6mnd) personen er en del yngre, det er en aldersforskjell på 14 år.  Jeg er akkurat fyllt 30 selv. 

Nå vil kjæresten at jeg skal treffe foreldrene,  og jeg er veldig nervøs.!

Jeg føler dette er ekte kjærlighet og trenger tips til hvordan jeg skal håndtere dette. 

Takk for svar😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 og 16 år??

Forstår godt du er nervøs for å treffe foreldrene.  Ville drøyt det noen år,  hvertfall til yngste er fylt 18.

Anonymkode: adc92...758

• Liker 3
Skrevet

Nei!! 
Dette er ikke et sunt forhold. En 30-åring har ingen ting sammen med en 16-åring å gjøre!!!

14 års aldersforskjell kan være helt ok, når begge parter er voksne. Det er ikke tilfellet her. Du må være den voksne, og ta ansvar for å avslutte forholdet.

Anonymkode: 0e697...2c9

• Liker 4
Skrevet

Og alle går rett uti klisteret ......🤣

Anonymkode: 27453...319

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er noe veldig feil her, normale 30 åringer blir ikke kjæreste med 16 åringer.

Skrevet

Hva er galt vis det er ekte kjærlighet?!!! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei!! 
Dette er ikke et sunt forhold. En 30-åring har ingen ting sammen med en 16-åring å gjøre!!!

14 års aldersforskjell kan være helt ok, når begge parter er voksne. Det er ikke tilfellet her. Du må være den voksne, og ta ansvar for å avslutte forholdet.

Anonymkode: 0e697...2c9

Dette er ikke forbudt kjærlighet.  Lavalderen i Norge er 16!

• Liker 1
Skrevet

Troll😄

• Liker 2
Skrevet

Mmmmmmm..... dette gjør meg ganske ukomfortabel. Om det er tull eller ikke så finnes det tilsvarende situasjoner men jeg hadde som forelder ikke gitt meg før du var ute av situasjonen. Regner med at du forstår hvorfor, i og med at du gruer deg.

Anonymkode: 8a276...398

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mmmmmmm..... dette gjør meg ganske ukomfortabel. Om det er tull eller ikke så finnes det tilsvarende situasjoner men jeg hadde som forelder ikke gitt meg før du var ute av situasjonen. Regner med at du forstår hvorfor, i og med at du gruer deg.

Anonymkode: 8a276...398

Håper ikke du er foreldre til denne personen! :(

Skrevet
Athena Catalina skrev (38 minutter siden):

Det er noe veldig feil her, normale 30 åringer blir ikke kjæreste med 16 åringer.

Jeg er helt normal.  Ikke gå til personangrep! 

Gjest Athena Catalina
Skrevet
Virklighetsmonark skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt normal.  Ikke gå til personangrep! 

Det var ment generelt. 

Skrevet

ekte kjærlighet eller desperat å få tilbake mistet ungdomstid?

Anonymkode: 9fdcf...0db

Skrevet

Hva får deg til å tenke at det er ekte kjærlighet da?

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...