Gå til innhold

Jeg får MYE mer oppmerksomhet fra menn med en bmi på 21 vs bmi 24-25 !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk ☺️ Trengte egentlig å høre det! Det er herlig å endelig vere i god form, og kjenne at jeg «eiger det» litt ☺️ Skader vel ikke å skru på litt sjarm for sin egen fordel heller 😆

TS

Anonymkode: 48f9a...e3f

Nøkkelen til din suksess i videre liv ligger i om du klarer å se selv den fantastiske kvinnen menn ser i deg. 

Du får kjøre deg selv ut på en personlig utviklingsreise. Æresord. Tør å eksperimentere litt når du ser en mulighet. Tør å ta en sjanse eller to, og push deg gjerne utover grensene dine. Tenk litt nytt om deg selv og omgivelsene dine. Du er en attraktiv kvinne. Og attraktive kvinner har mange fortrinn og feiltrinnskvoter, der tvilen alltid kommer deg tilgode. Ikke undervurder deg selv og magien ved å være en slik kvinne.

Det er dessverre altfor mange kvinner som har dårlig selvbilde - helt fullstendig uten grunn - på tross av at omgivelsene sier det motsatte - som lar dette ødelegge for dem.
Omgivelsen din har definitivt gitt deg en pekepinne på at du har ingenting å henge med hodet for. 

Husk at det ligger ekstremt mye perfeksjon i det uperfekte, for perfeksjon er oppskrytt.

Anonymkode: 2f2fd...e51

• Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nøkkelen til din suksess i videre liv ligger i om du klarer å se selv den fantastiske kvinnen menn ser i deg. 

Du får kjøre deg selv ut på en personlig utviklingsreise. Æresord. Tør å eksperimentere litt når du ser en mulighet. Tør å ta en sjanse eller to, og push deg gjerne utover grensene dine. Tenk litt nytt om deg selv og omgivelsene dine. Du er en attraktiv kvinne. Og attraktive kvinner har mange fortrinn og feiltrinnskvoter, der tvilen alltid kommer deg tilgode. Ikke undervurder deg selv og magien ved å være en slik kvinne.

Det er dessverre altfor mange kvinner som har dårlig selvbilde - helt fullstendig uten grunn - på tross av at omgivelsene sier det motsatte - som lar dette ødelegge for dem.
Omgivelsen din har definitivt gitt deg en pekepinne på at du har ingenting å henge med hodet for. 

Husk at det ligger ekstremt mye perfeksjon i det uperfekte, for perfeksjon er oppskrytt.

Dette minner meg veldig om yoga instruktøren min som begynte å fortelle alle at "du er et univers - perfekt som du er".

Nei, jeg er ikke perfekt. Derfor jeg lider meg gjennom hver øvelse for å bli mykere. Regner vel med at det hun sa fungerer for kvinnfolk ellers rakner det helt emosjonelt og mentalt for dere.

TS: Du er på bedringens vei. Se nå hvordan du kan bli enda bedre. Det at jeg sier du ska bli bedre er ikke et tegn på at du er verdiløs som du er nå. Men som de sier: the sky is the limit. 

Eller så kan du høre på denne dama og tro at det er mye perfeksjon i det uperfekte. Noe som er totalt bullshit fra en som har vært uperfekt store deler av livet. Det suger.

Anonymkode: d44d7...5b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette minner meg veldig om yoga instruktøren min som begynte å fortelle alle at "du er et univers - perfekt som du er".

Nei, jeg er ikke perfekt. Derfor jeg lider meg gjennom hver øvelse for å bli mykere. Regner vel med at det hun sa fungerer for kvinnfolk ellers rakner det helt emosjonelt og mentalt for dere.

TS: Du er på bedringens vei. Se nå hvordan du kan bli enda bedre. Det at jeg sier du ska bli bedre er ikke et tegn på at du er verdiløs som du er nå. Men som de sier: the sky is the limit. 

Eller så kan du høre på denne dama og tro at det er mye perfeksjon i det uperfekte. Noe som er totalt bullshit fra en som har vært uperfekt store deler av livet. Det suger.

Du misforstod hvis du tror jeg mente at du er "perfekt som du er". For det er du ikke. 

Men det jeg skal fram til er at kvinner overanstrenger seg for å være perfekt, ofte imot sin hensikt. Menn liker generelt sett ikke det som i dag er ansett å være perfekt av kvinner. Herav silikon, fillers, tatoveringer, øyenbryn fra h..., vipper som kan brukes som toalettbørste, negler som kan brukes som våpen, extensions, oppdollet som en dukke osv.

Det holder med å være normal attraktiv. Der ligger perfeksjonen i det uperfekt. Det er da du er på ditt mest attraktive for en mann. 

Er du ikke attraktiv i det hele tatt så har det ingen relevans opp mot det jeg skriver. For regla jeg kom med handler om allerede attraktive kvinner - at de må være slik de er og ikke må overanstrenge seg - for anstrengelsene er imot sin hensikt. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du misforstod hvis du tror jeg mente at du er "perfekt som du er". For det er du ikke. 

Men det jeg skal fram til er at kvinner overanstrenger seg for å være perfekt, ofte imot sin hensikt. Menn liker generelt sett ikke det som i dag er ansett å være perfekt av kvinner. Herav silikon, fillers, tatoveringer, øyenbryn fra h..., vipper som kan brukes som toalettbørste, negler som kan brukes som våpen, extensions, oppdollet som en dukke osv.

Det holder med å være normal attraktiv. Der ligger perfeksjonen i det uperfekt. Det er da du er på ditt mest attraktive for en mann. 

Er du ikke attraktiv i det hele tatt så har det ingen relevans opp mot det jeg skriver. For regla jeg kom med handler om allerede attraktive kvinner - at de må være slik de er og ikke må overanstrenge seg - for anstrengelsene er imot sin hensikt. 

Joda jeg knulla ei hore i utlandet som hadde store naturlige pupper og da jeg så strekkmerkene på titsa hennes så ble jeg tent. Og at hun var den eneste der inne på bordellet som ikke hadde fillers i leppene. Sånne ting trekker opp.

Det uthevede stemmer ikke med forskningen. 

Grunnen til at attraktive kvinner overanstrenger seg er fordi de veit de ikke har noe annet enn utseendet å slå i bordet med. De veit det vil forsvinne en dag. Og at de må smi mens jernet er varmt. 

En attraktiv kvinne dør to ganger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tipper det handler om selvtillit, utstråling og pynting mer enn vekt. Jeg har BMI på 24,5, og har ligget på denne vekten hele mitt voksne liv (15 år) Jeg er veltrent og har all vekten på rumpe/hofter og pupper da, midjemål på 69 (er 170 høy). Men først og fremst har jeg høy selvtillit og kler meg pent og på en måte som fremhever mine beste sider. Jeg har en stil jeg kler med freshe farger. 

Og jeg får alltid masse oppmerksomhet og blir sjekket opp stadig vekk. Mest sannsynlig fordi jeg er sprudlende og utadvent og smiler masse til alle jeg møter. Jeg ville nok ikke vært like fornøyd med utseendet mitt hvis jeg veide 10 kg mindre. 

Anonymkode: 11cf7...6cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda jeg knulla ei hore i utlandet som hadde store naturlige pupper og da jeg så strekkmerkene på titsa hennes så ble jeg tent. Og at hun var den eneste der inne på bordellet som ikke hadde fillers i leppene. Sånne ting trekker opp.

Det uthevede stemmer ikke med forskningen. 

Grunnen til at attraktive kvinner overanstrenger seg er fordi de veit de ikke har noe annet enn utseendet å slå i bordet med. De veit det vil forsvinne en dag. Og at de må smi mens jernet er varmt. 

En attraktiv kvinne dør to ganger.

Forskning meg her og forskning meg der. Du kan jo vise til denne forskningen hvis den er så viktig for deg. 

Jeg snakker for øvrig av erfaring. Både som mann og med nettverk full av menn. Det er godt mulig både jeg og vi tar feil på generelt grunnlag, men er det noe jeg virkelig har fått med meg både av nettverket og av KG er at menn foretrekker naturlige og normale kvinner - akkurat slik de er. Og ikke den nymotens versjon av hvordan en kvinne skal se ut. Det er mer iscenesatt av kvinner enn menn. For menn vil ikke ha det. 

Så jeg råder TS til å søke perfeksjon i det uperfekte siden TS har det utgangspunktet TS har. Og det var et velmenende råd. Ikke noe annet. 

At du overtolker eller mistolker det jeg sier får så være. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Forskning meg her og forskning meg der. Du kan jo vise til denne forskningen hvis den er så viktig for deg. 

Jeg snakker for øvrig av erfaring. Både som mann og med nettverk full av menn. Det er godt mulig både jeg og vi tar feil på generelt grunnlag, men er det noe jeg virkelig har fått med meg både av nettverket og av KG er at menn foretrekker naturlige og normale kvinner - akkurat slik de er. Og ikke den nymotens versjon av hvordan en kvinne skal se ut. Det er mer iscenesatt av kvinner enn menn. For menn vil ikke ha det. 

Så jeg råder TS til å søke perfeksjon i det uperfekte siden TS har det utgangspunktet TS har. Og det var et velmenende råd. Ikke noe annet. 

At du overtolker eller mistolker det jeg sier får så være. 

Hvis du er en mann så er jeg en kvinne 😂

Kvinner er hypergame av natur. Det betyr at de velger de beste mannfolka og tiltrekkes av dem. Kvinner kan være normale og midt på treet som du sier. Fordi menn søker ofte nedover.

https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-partner-sex/slik-velger-vi-oss-kjaereste--og-bevarer-forholdet/1813562

https://www.nettavisen.no/livsstil/ekspertpanelet-med-oppfordring-til-single-damer-mange-star-i-fare-for-a-ikke-finne-en-kjareste/s/12-95-3423915694

Var de to jeg gadd å ta fra google søket "forskning hypergami". Du kan godt lese deg opp på flere linker om du gidder.

Jeg er helt enig i at kvinner skaper mer problemer for hverandre enn det menn gjør når det kommer til utseende. Og sosial kontroll. 

Men at det er noe perfekt i å være uperfekt er trolig noe som gjelder for kvinnfolk for de kommer seg fint gjennom livet sånn. Kvinner som er midt på treet fikk reprodusert i alle år og får fortsatt reprodusert, mens stadig flere menn er enten sexløse eller barnløse. Fordi de er uperfekte eller ikke når opp.

Skrevet

Hvem faen bryr seg??? Hva er dette for selvskryt og helt idiot innlegg🤮😂menn liker attraktive damer, WOW 

Anonymkode: 5168a...f70

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var en bevisst handling å gå ned disse 13 kg og bli sprekere og stramme opp kroppen. Var ikke fornøyd med opprinnelig bmi, som blant annet har kommet av perioder med svangerskap. 
Jeg merker bare at den ene etter den andre mannen på arbeidsplassen gir meg merkbart mer oppmerksomhet enn de har gjort før. Jeg opplever at menn ellers også ser mer på meg, snur seg etter meg, holder blikket lenge og smiler. 

jeg fikk absolutt ikke like mye oppmerksomhet med bmi 25, altså (bortsett fra hos min gode samboer). Gikk riktignok i litt mer «anonyme» klær da. Nå har jeg mer selvtillit, elsker å pynte meg opp i flotte klær som viser formene mine. Kommer inn i en god sirkel der mer oppmerksomhet gir meg mer selvtillit osv. Jeg har i utgangspunktet et lavt selvbilde, og tenker jeg ikke kan innbille meg det da jeg merker forskjellen! 

Flere med tilsvarende erfaringer (og motsatte erfaringer)? Synes det er et interessant fenomen… 

TS

Jeg har vært slank lenge. Men jeg merket en tilsvarende økt interesse da jeg sluttet med briller og begynte med linser! Får enormt mye mer blikk og oppmerksomhet fra menn nå, sammenlignet med da jeg hadde briller.

Anonymkode: a1743...7d2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du er en mann så er jeg en kvinne 😂

Kvinner er hypergame av natur. Det betyr at de velger de beste mannfolka og tiltrekkes av dem. Kvinner kan være normale og midt på treet som du sier. Fordi menn søker ofte nedover.

https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-partner-sex/slik-velger-vi-oss-kjaereste--og-bevarer-forholdet/1813562

https://www.nettavisen.no/livsstil/ekspertpanelet-med-oppfordring-til-single-damer-mange-star-i-fare-for-a-ikke-finne-en-kjareste/s/12-95-3423915694

Var de to jeg gadd å ta fra google søket "forskning hypergami". Du kan godt lese deg opp på flere linker om du gidder.

Jeg er helt enig i at kvinner skaper mer problemer for hverandre enn det menn gjør når det kommer til utseende. Og sosial kontroll. 

Men at det er noe perfekt i å være uperfekt er trolig noe som gjelder for kvinnfolk for de kommer seg fint gjennom livet sånn. Kvinner som er midt på treet fikk reprodusert i alle år og får fortsatt reprodusert, mens stadig flere menn er enten sexløse eller barnløse. Fordi de er uperfekte eller ikke når opp.

Du må enten ha mistolket noe jeg har skrevet eller så har vi skrevet om hverandre, for ingenting av det du skriver her viser noe uenighet opp mot det jeg først skrev og mente. Faktisk virker det som om at du er enig med meg.... 😜 

Tar man utgangspunkt i at TS er en 8'er - altså en særdeles attraktiv kvinne både på utseende og personlighet, så er det beste rådet man kan gi at man ikke bør anstrenge seg for å bli perfekt. Fordi TS er allerede perfekt. Perfekt for 95% av alle menn, omgivelsene og alt annet. Målet bør ikke være en 10'er. For når du strekker deg etter det så sørger overanstrengelsene for at du faller i "verdi". 

Tall for illustrasjon for poenget. Egentlig hater jeg å rangere mennesker på dette viset. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Blir helt inspirert, jeg! Takk!! 

TS 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg puler bare damer med flat mage.

Sikkert derfor...

Anonymkode: 52573...97a

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takk for svarene hitill! 

Det er litt «tåpelig» at jeg føler jeg blir mer inkludert faglig da, med ca 13 kg mindre vekt (og mer trent). Jeg opplever ikke noe forskjell ift kvinnelige kollegaer. Jeg merker også en forskjell fra mannlige klienter i bedriften.  Generelt så opplever jeg at menn etterspør mer min faglige mening, og smiler mer til meg, ser mer på meg, spøker mer. 
Det er jo underlig at jeg merker det i jobb-sammenheng det vekt ikke har noe å si for min kompetanse/jobbutførelse. Jeg var jo ikke veldig stor på bmi 25, heller.. 

TS

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er greia med det? Blir både ansiktet mitt og kroppen så mye mer attraktiv ??

jeg opplever det både ift blikk og flørting, men også at menn på jobb plutselig er mer interesserte i mine faglige råd (som om jeg er mer interessant som fagperson). Hva er greia? Jeg føler meg gjerne mer vel nå, så pynter meg mer/mer utstråling og selvtillit. Men allikevel?!

Du skriver jo selv at du har mer utstråling og selvtillit. Det er ikke unaturlig at det også påvirker hvordan en oppleves faglig, rett og slett fordi noen som kan redegjøre for en faglig problemstilling med selvtillit ofte vil oppfattes som som sikrere på det en faktisk sier og kan virke å ha høyere gjennomføringsevne. 

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke ansiktet mer å si enn kroppen ift attraktivitet? Når det er sagt, blir kanskje ansiktet også penere når det er mer markert?

Hvis du er slank er du attraktiv nesten uansett, i hvertfall så lenge du ikke er høy. Jeg tror fort det å være slank er det som gjør en kvinne mest attraktiv, i tillegg til å være ung naturligvis

Anonymkode: 94734...927

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du er slank er du attraktiv nesten uansett, i hvertfall så lenge du ikke er høy. Jeg tror fort det å være slank er det som gjør en kvinne mest attraktiv, i tillegg til å være ung naturligvis

Anonymkode: 94734...927

Wtf 😂 har vært så fornøyd med å være høy, helt til jeg begynte å lese på KG de siste ukene! 

Anonymkode: a946f...1ba

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Wtf 😂 har vært så fornøyd med å være høy, helt til jeg begynte å lese på KG de siste ukene! 

De fleste menn liker kvinner som er lavere enn dem. Som du er kjempehøy så er ikke det et pluss for en kvinne. Unntatt i motebladee og i fashionverdenen.

Anonymkode: 51951...e31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høyde er bra alle andre steder, så du trenger ikke bekymre deg 😄 Dessuten så har alle forskjellig smak! Jeg liker litt å være glad i, som dem sier 😄 Men jeg tar vel feil da!

Anonymkode: 4a47d...af1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De fleste menn liker kvinner som er lavere enn dem. Som du er kjempehøy så er ikke det et pluss for en kvinne. Unntatt i motebladee og i fashionverdenen.

Anonymkode: 51951...e31

1.78 høy. Alltid fått komplimenter for lange ben, pianofingre, elegant, flott høyde osv. Av menn altså, om du skulle lure 😄 men av å lese her kan jeg jo lure på om de i hemmelighet har lyst til å krympe meg 10 cm 😉

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høyde er bra alle andre steder, så du trenger ikke bekymre deg 😄 Dessuten så har alle forskjellig smak! Jeg liker litt å være glad i, som dem sier 😄 Men jeg tar vel feil da!

Anonymkode: 4a47d...af1

Haha, godt å lese noe som ikke er totaltslakt av høyde på en kvinne 😆 åpenbart forskjellig smak hos folk, ja! 

• Liker 1
Skrevet

En forklaring (som kanskje ikke gjelder alle kvinner) er fettfordeling. Det virker på meg som om veldig mange menn er hardwiret pp timeglassfigur. 
Når jeg ligger i øvre skikt av BMI skala forsvinner midjen min, og dermed disse formene de er så opptatt av. 
Går jeg ned noen kg, så kommer midjen tilbake og det syns de er sexy. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...