Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere feber med korona? Er uvaksinert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uvaksinert og har hatt korona tidligere i året husket ikke hvor lenge det varte men var utrolig lei av den svette/varme og feber dritten.. og har fått positivt test på onsdagen som var.. hadde ikke feber i går natt men pga paracet, men nå våknet jeg og føler meg med litt feber og varme.. sånn «hot flashes» og HATER DET!…

har dere noe tips eller hvor lenge der varte dere?

prøver å få i meg mye vann nå og søvn..

er så lei av fleste folk jeg hører som bare drar fult ut i korona og smitter til andre

Anonymkode: ff0a4...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og barna er uvaksinerte. Hadde feber én dag hver. 

Anonymkode: a4036...04b

• Liker 2
Gjest Villfisker
Skrevet

Vet ikke. Har glemt hvordan feber kjennes ut. Var slapp et par dager, pluss noen få dager med litt ekkel hoste. Hvis det var korona jeg hadde da. De andre i huset som testet seg, testet positivt. Mine symptomer kom vel ei uke senere eller noe. 

Jeg er også uvaksinert, og det tenker jeg å fortsette å være. Hurra for naturlig immunitet 💪😘

Skrevet

Tror jeg hadde feber i tre dager. Egentlig feberen som var verst med mitt sykdomsforløp. Også uvaksinert..

Anonymkode: 4b57b...abd

• Liker 1
Skrevet

Jeg er vaksinert og hadde ingen feber i det hele tatt, det pleier jeg sjelden å ha når jeg er syk og. Guttungen som alltid har feber når han er syk hadde det vel 3-4 dager, han er ikke vaksinert. :) 

Skrevet

Hadde ikke feber. 

Anonymkode: 2869d...aae

Skrevet

Hadde feber i 5 dager, uvaksinert :)

Anonymkode: 1d077...edc

• Liker 1
Skrevet

7 dager, før vaksinen.

Anonymkode: e30c7...6da

Skrevet

Hadde feber i tre dager. Har tre vaksiner.

Skrevet

Hadde feber i 4 dager, men var slapp over en lengre periode. 

Anonymkode: 54ea6...e8a

Skrevet

Hadde feber i 2 dager, er uvaksinert 👍

Anonymkode: 50c09...3a6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun en vaksine å fikk omikron nesten ett år senere. Kun potte tett i nesen ingen feber 

Skrevet

Hadde feber i rundt 3 timer, er uvaksinert. Men jeg har et godt immunforsvar, støttet av et skikkelig bra kosthold, minimalt med stress, fysisk aktivitet i naturen og alle de andre grepene man bør ta for å holde seg frisk. Blir kanskje litt snufsete en gang i året max, ellers er jeg aldri syk. 

Anonymkode: db256...8e3

• Nyttig 2
Skrevet

Uvaksinert og har hatt coronaviruset en gang. Feber varte i 3 dager (opp til 39,5). Værst var smerter i hode, rygg/kropp. Hadde ingen luftveissymptomer. 

Anonymkode: cc68a...08f

Skrevet

Jeg er uvaksinert.  Hadde ikke feber,  men kun en "indre frost" og leddsmerter.  Ellers var formen helt ok. Gikk tur hver dag.....

Har hatt halsbetennelse/forkjølelse siste uka,  og det har vært MYE verre!

Anonymkode: f7c35...a47

• Liker 1
Skrevet

Har aldri fått positiv test på hjemmetester men jeg er sikker på at jeg hadde corona i Mars siden ungen vår hadde positiv test, og vi alle sammen hadde symptomer. Mulig vi har hatt det flere ganger også uten å ha positiv test.

Har uansett aldri hatt feber og jeg har hatt luftveisinfeksjoner 5 ganger så langt i år. Hadde ikke feber i Mars heller. Kun tett/rennende nese, hoste og litt tett pust. Trøtt og slapp et par dager med noe muskelsmerter. 

Er forøvrig fullvaksinert og i risiko gruppa. 

Skrevet

Jeg hadde feberfølelse en kveld men klarte ikke å måle noen temperatur over 37,5. Jeg var småkvalm, og slapp i nesten en uke. Vaksinert 

Datteren min (6 år, uvaksinert) hadde høy feber, vondt i magen og kastet opp. Selve feberen varte bare en dag, men hun var slapp et par uker etterpå.

Anonymkode: ac478...1e0

Skrevet

Hverken mannen (uvaksinert) eller jeg (1 dose) hadde feber. Datteren min (uvaksinert) hadde feber en dag, sønnen min (fullvaksinert) hadde 2-3 dager med feber.

Skrevet

Jeg hadde høy feber i to dager, det var omtrent det eneste symptomet (litt tett i nesen også, men jeg kjente absolutt ikke noe i halsen/brystet). Jeg har tatt to vaksinedoser, og hadde lav feber dagen etter begge ganger. Mannen min fikk ikke feber, hverken av covid eller de to vaksinedosene han har tatt. Det ene barnet vårt hadde høy feber i 2-3 dager og så lav feber i 2-3 dager til, det andre fikk ikke feber. 

Anonymkode: 7d3fc...e8e

Skrevet

Begynte med ekstrem sår hals, feber samme dag , 3 dager med feber , 2 siste dagene værst med sånn rundt 40 . Trøtthet og hosten etterpå var verst . Tror det gikk en mnd før jeg følte meg litt piggere , men 1 uke helt ute av spill . Hostet i 6 uker , men har astma i bunn 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...