Gå til innhold

Oppgitt over de som svarer på noe helt annet enn TS spør om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til undrer det meg hvilke svar man får her. Det virker ofte som noen rett og slett ikke leser hovedinnleggene godt nok. De får ikke med riktig info. Og de svarer noe helt annet enn det som blir spurt om. 

Det kan f.eks være "hvilke treningsøvelser er best for større rumpe?" Også svarer en "Du kan ikke bare trene rumpen, jeg anbefaler x og y øvelse for armene". 

Eller "Jeg trenger middagstips uten poteter som tilbehør". Svar "Kjøttboller og potetmos eller bakt potet". 

Er det bare meg som blir litt oppgitt?

Anonymkode: 14f14...4ff

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også blir oppgitt!

Skrevet

Helt enig. Virker som enkelte har det litt vel travelt før de svarer, fordi de har veldig lyst til å bidra med sin kunnskap...

Anonymkode: 017d3...b93

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Av og til undrer det meg hvilke svar man får her. Det virker ofte som noen rett og slett ikke leser hovedinnleggene godt nok. De får ikke med riktig info. Og de svarer noe helt annet enn det som blir spurt om. 

Det kan f.eks være "hvilke treningsøvelser er best for større rumpe?" Også svarer en "Du kan ikke bare trene rumpen, jeg anbefaler x og y øvelse for armene". 

Eller "Jeg trenger middagstips uten poteter som tilbehør". Svar "Kjøttboller og potetmos eller bakt potet". 

Er det bare meg som blir litt oppgitt?

Det er mye bedre for kroppen å trene hele kroppen en bar en muskel. Det er ikke mulig å punkt trene sånn så hvorfor spørre om det? 

Anonymkode: a800d...b95

• Liker 1
Skrevet

Haha, nei blir ikke oppgitt av slikt, til tider er det jo underholdende... Hvis man vil ha et svar på et direkte spørsmål så er det nok lettere å google seg til det enn å spør her inne hvis man blir oppgitt av at folk svarer litt i hytt og pine.

Er nok kanskje og noen som ikke leser spørsmålet skikkelig og får med seg at de KUN skal ha tips til middag uten poteter og alt det der. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er mye bedre for kroppen å trene hele kroppen en bar en muskel. Det er ikke mulig å punkt trene sånn så hvorfor spørre om det? 

Fordi man kanskje vil ha forslag til øvelser. Det kan jo tenkes at vedkommende allerede har et program for resten av kroppen. Eller er det helt utenkelig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi man kanskje vil ha forslag til øvelser. Det kan jo tenkes at vedkommende allerede har et program for resten av kroppen. Eller er det helt utenkelig?

Det var ikke påpekt i tråden jeg snakker om. Det var en tråd om rompeprogram

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det var vel heller ikke det ts spurte om. Case in point.

Anonymkode: aeb21...f63

• Liker 1
Skrevet

Fryktelig irriterende, samme med «Du som har barn….?» med svar «jeg har ikke barn men….». Og «Du som er 165cm….?» «jeg er 178 og….». 

mange ganger syns jeg detaljer i hi er uvesentlige og man kan få gode svar på problemet fra de som man ikke retter seg direkte mot, men oh my så irriterende det er å lese! 

Anonymkode: 3f0f0...f0e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var vel heller ikke det ts spurte om. Case in point.

Anonymkode: aeb21...f63

Det var ts som skrev om rompeprogramet og jeg poengterte bare at det holder ikke bare å trene rompa. That was my point. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var ts som skrev om rompeprogramet og jeg poengterte bare at det holder ikke bare å trene rompa. That was my point. 

Og med dette beviser du nettopp TS sitt poeng i HI. Du svarer på noe annet enn hva som faktisk er problemstillingen i tråden. Det er en avsporing, rett og slett. Svaret ditt hører hjemme i nevnte tråd, ikke her.

• Liker 3
Skrevet

Må legge til «hvilken type ost spiser dere?» svar «vi spiser ikke ost». Tror jeg bruker alt for mye tid her 🤪🤪

Anonymkode: 3f0f0...f0e

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle KG være annerledes enn verden for øvrig...? :ler: Spør du noen om råd, får du de rådene de har lyst til å gi, ikke de som nødvendigvis er de mest relevante for deg. En del selvopptatthet, en del oppriktig ment godvilje og ønske om å hjelpe. Som en er inne på over her - vil man ha konkrete svar på et enkelt spørsmål, er det bedre å google enn å starte en tråd på det som tross alt er et diskusjonsforum, ikke en rådgivingstjeneste.

Skrevet

Spørsmål: Hvordan få barnet til å slutte med smokk? Noen tips?

Svar: Min bruker ikke smokk.

Anonymkode: dfcd4...a76

• Liker 3
Skrevet

- "Dere som tjener 500k eller mindre, hva slags budsjett har dere?"

-"Tjener 1.7 mill i året, så trenger ikke budsjett"

🙄

Unnskyld, dette var også en avsporing fra spørsmålet i HI. Men jeg ser virkelig ikke poenget med at noen alltid skal svare på den måten. 

Anonymkode: 789a8...548

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Sånn er det irl også. Folk hører ikke skikkelig etter, vil bare at du skal bli ferdig å prate så de kan få sagt sitt. 

Slitsomt.

Skrevet

Det slår aldri feil i spedbarnsforumet:

Spørsmål: Ett eller annet om flaskemating.

Svar: Hvorfor ammer du ikke. Amming er mye bedre. 

Anonymkode: 4b366...3da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det slår aldri feil i spedbarnsforumet:

Spørsmål: Ett eller annet om flaskemating.

Svar: Hvorfor ammer du ikke. Amming er mye bedre. 

Anonymkode: 4b366...3da

Amming er bedre enn flaskemating så det er greit å nevne 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Det et litt som den fortellingen...

God dag mann!

Dump ham! Han er utro! Han er voldelig! Du gjør det feil! Det er feil! Du er feil! Dø alene!

Takk 

Anonymkode: 1d92e...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...