Gjest Din i.i. Skrevet 24. november 2005 #1 Del Skrevet 24. november 2005 Hei! Vurderer å kjøpe pulsklokke til kjæresten min til jul. Han trener relativt hyppig, alt fra styrketrening, jogging og sykling. Hva bør jeg se etter når jeg kjøper pulsklokke? Hvilke funksjoner bør den ha? Prisnivå? Jeg har forstått at man får pulsklokker fra et par hundrelapper, til flere tusen kroner. Jeg tenker å kjøpe en realtivt enkel, pris max kr. 700.- ... har allerede kjøpt "hovedgaven" nemlig...! Håper noen har tips og innspill til meg. NB! Kjøper gjerne på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 24. november 2005 #2 Del Skrevet 24. november 2005 Her kan du lese om pulsklokker, så finner du helt sikkert ut hvilken som passer til kjærestens bruk. http://www.pulsklokke.no/ Fåes kjøpt i hvertfall hos G-Sport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 25. november 2005 #3 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg har en superenkel variant, som jeg er kjempefornøyd med - men så hater jeg unødvendig stash også. Men en ting - kjøp en med LYS i displayet! Det gjorde nemlig ikke jeg, og det er kjempedumt når det er mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå