AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Hvordan ble barnet som litt større? Anonymkode: 1e8ae...e47
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Og hva er deres beste råd? Anonymkode: 1e8ae...e47
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Etter å ha vært gjennom en high need baby nylig: det blir bedre! Helt sant ❤️ Koselig barselstid? Pffff. Amming, amming, amming, byssing, byssing, byssing, trilling, trilling, trilling. Kunne ikke sette på oppvaskmaskina en gang uten å vekke baby eller at baby godtok å ligge alene litt. Men det ble altså bedre. Baby ble bedre på å leke seg selv etter hvert, så vi kunne få noen minutter pust i bakken - men baby var nærmere året før det skjedde. Nå er baby 1.5 og er ikke high need noe mer Utrolig hva man faktisk glemmer - for jeg var altså helt utslitt i barselstida - men nå kommer nestemann ganske snart. Jeg er forberedt på intet mindre enn en lik barselstid😅 Anonymkode: 5e82a...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Mitt beste råd er å innfinne seg med situasjonen og tilpasse seg babyen og den behov. Min eldstte var definitivt en high need baby. Hun hadde et ekstremt nærhetsbehov, og klarte f.eks. ikke å sove om natta uten konstant kroppakontakt til han var godt over året. Nå er hun fem år, og fortsatt veldig kosete, litt sensitiv overfor mange inntrykk, men det går samtisig veldig bra, og hun er god på selvregulering, trekker seg tilbake om det blir litt mye etc. Anonymkode: 71e2e...772 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 Vår high need baby er nå 4,5 år, og er fremdeles temmelig .. "mye".. "Veldig intens" som de sier i bhg. Han har alltid vært helt rævva på å leke aleine, voldsomt behov for å være sammen og tett på. Veldig urolig og aktiv, har ikke ro i rævva i to sekunder. Voldsomme trassanfall, ikke sinne, men hysterisk fliring og ut-av-kontroll-herjing som i kasting av ting og slå og sparke. Forferdelig slitsomt.. Anonymkode: dcd98...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå