Gå til innhold

Mistanke om celleforandringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i dag på GU for noe annet enn celleprøve, men hun sa at vi like godt kunne ta en prøve når jeg først var der. 
Det første hun sier når hun kiker inn er "her ser det ut som det er en del celleforandringer". Bare hun så vidt var borti begynte det å blø voldsomt. Prøvene ble alt for forurenset av blodet, så hun måtte skjære ut noen "biter" i stedet. 

Jeg fikk en sterk reaksjon i form av at jeg ble uvel og nesten besvimte. Jeg er 24 år gammel. 

Vet at det er veldig vanlig med celleforandringer og at det ikke er kreft. Likevel føler jeg meg stresset og litt i sjokk egentlig. Er jo veldig glad for at jeg faktisk bestilte meg den timen da. 

Hvor lang tid kan det ta før det kommer svar på prøvene? Er det noen her som har hatt celleforandringer (eller mistanke om) som har noen gode råd for å roe ned tankene? 

Anonymkode: 89bc4...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk samme beskjed i vinter, de tok også en blodprøve for å sjekke, da jeg har brca1. 

Jeg fikk svar 3-4 dager etter timen, alt var bra. Legen skjønte at jeg fikk hetta, så jeg fikk beskjed sent fredag ettermiddag. Håper du får gode nyheter ❤️

Anonymkode: 1c2e1...3ac

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...