Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #1 Skrevet 21. oktober 2002 Hei Lurer bare på om det er helt dumt å ta bilder ute i november. Skal man gifte seg på høsten så hadde det vel vært pent med høstfargene i naturen som bakgrunn på bildene. Eller er jeg helt på jordet nå??
lindus Skrevet 21. oktober 2002 #2 Skrevet 21. oktober 2002 Det er ikke dumt i det hele tatt :D Vi skal gifte oss 2.11 og så sant været er bra blir bildene tatt ute(vi krysser fingrene :D )Når skal du gifte deg da?
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #3 Skrevet 21. oktober 2002 Hei Vi gifter oss 15 nov.. :-) Og håper på godt vær da ...
lindus Skrevet 21. oktober 2002 #4 Skrevet 21. oktober 2002 Skal krysse fingrene for dere :D Vi håper at "værguden" kan gi oss fint vær i gave den 2.11 siden det er min fødselsdag LYKKE TIL MED BRYLLUPET :D
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #5 Skrevet 21. oktober 2002 Hei igjen Takker for lykkeønskninger og ønsker det samme for dere :D Skal dere ha stort bryllup?
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #6 Skrevet 22. oktober 2002 Nå vet jeg ikke hvor i landet dere er fra, men er ikke det meste av høstfarger borte i midten av November? Her i Oslo ligger snøen nå, og da forsvinner bladene fort! Men dere får dikkert noen fine bilder utendørs uansett!
Unn_T Skrevet 22. oktober 2002 #7 Skrevet 22. oktober 2002 Hei gjest. Vi skal gifte oss 16 november vi. :D Vi vurderte å ta bilder ute, men fant ut at Trondheim kanskje ikke er den byen som er mest høstlig så sent på året... Prøvde også å få til en avtale med å ta bilder i Nidarosdomen, men det var visst for mørkt. Så vi ender opp hos fotografen vi... Men, det blir nok fine bilder for det!
Tusenfryd Skrevet 22. oktober 2002 #8 Skrevet 22. oktober 2002 Det må da være fint med vinterbilder også? Ja, snøen ligger i Oslo nå, men det er fortsatt mange steder som er vakre. Og som blir vakre med snø på - som kanskje ikke hadde vært så fine uten. Vi tok bilder i oktober og det regnet. Men det synes ikke på bildene - fotografene er flinke med lys og sånn - så mørkt og trist behøver det ikke å bli.
monja Skrevet 22. oktober 2002 #9 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg så et vinterbilde med sjø om masse snø - var visst tatt i januar - da vi var til fotografen for å finne ut hva vi ville ha, og det var skikkelig fint. De hadde plassert brudeparet på ei tykk isoporplate så de ikke skulle gå gjennom snøen, men det vistes ikke på bildet i det hele tatt. Syntes faktisk dette bildet var vel så fint som de mer sommerlige. Lykke til med bryllup og fotografering!
lindus Skrevet 22. oktober 2002 #10 Skrevet 22. oktober 2002 Hei "gjest" Vi blir ca 80 stk, 50 til middag og ca 30 til kaffe.Stort nok spør du meg :o Dere da?
Vekt74 Skrevet 22. oktober 2002 #11 Skrevet 22. oktober 2002 Tror det kunne blitt kjempefint med utebilde i snø, dersom man klarer å stå ute uten å bli helt blå og forfrossen da! Gå for det hvis dere har antrekk som tåler det!! Lykke til! Hilsen Vekten
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #12 Skrevet 22. oktober 2002 Lette gjennom fotografene som kg har linker til og fant noen flotte vinterbilder. Trykk på bryllup: http://www.fotograf-fagerli.no/ ( 2 stk nederst på siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå