Gå til innhold

Bilder

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Lurer bare på om det er helt dumt å ta bilder ute i november.

Skal man gifte seg på høsten så hadde det vel vært pent med høstfargene i naturen som bakgrunn på bildene.

Eller er jeg helt på jordet nå?? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke dumt i det hele tatt :D Vi skal gifte oss 2.11 og så sant været er bra blir bildene tatt ute(vi krysser fingrene :D )Når skal du gifte deg da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Vi gifter oss 15 nov.. :-)

Og håper på godt vær da ...

Skrevet

Skal krysse fingrene for dere :D Vi håper at "værguden" kan gi oss fint vær i gave den 2.11 siden det er min fødselsdag :hoho: LYKKE TIL MED BRYLLUPET :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen

Takker for lykkeønskninger :lol: og ønsker det samme for dere :D

Skal dere ha stort bryllup?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor i landet dere er fra, men er ikke det meste av høstfarger borte i midten av November? Her i Oslo ligger snøen nå, og da forsvinner bladene fort! Men dere får dikkert noen fine bilder utendørs uansett!

Skrevet

Hei gjest.

Vi skal gifte oss 16 november vi. :D

Vi vurderte å ta bilder ute, men fant ut at Trondheim kanskje ikke er den byen som er mest høstlig så sent på året... :hoho:

Prøvde også å få til en avtale med å ta bilder i Nidarosdomen, men det var visst for mørkt.

Så vi ender opp hos fotografen vi...

Men, det blir nok fine bilder for det!

Skrevet

Det må da være fint med vinterbilder også?

Ja, snøen ligger i Oslo nå, men det er fortsatt mange steder som er vakre.

Og som blir vakre med snø på - som kanskje ikke hadde vært så fine uten.

Vi tok bilder i oktober og det regnet. Men det synes ikke på bildene - fotografene er flinke med lys og sånn - så mørkt og trist behøver det ikke å bli.

Skrevet

Jeg så et vinterbilde med sjø om masse snø - var visst tatt i januar - da vi var til fotografen for å finne ut hva vi ville ha, og det var skikkelig fint. De hadde plassert brudeparet på ei tykk isoporplate så de ikke skulle gå gjennom snøen, men det vistes ikke på bildet i det hele tatt. Syntes faktisk dette bildet var vel så fint som de mer sommerlige.

Lykke til med bryllup og fotografering!

Skrevet

Hei "gjest" Vi blir ca 80 stk, 50 til middag og ca 30 til kaffe.Stort nok spør du meg :o Dere da?

Skrevet

Tror det kunne blitt kjempefint med utebilde i snø, dersom man klarer å stå ute uten å bli helt blå og forfrossen da! Gå for det hvis dere har antrekk som tåler det!!

Lykke til!

Hilsen Vekten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...