Gå til innhold

Rar fantasi i flere år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med kjæresten min i flere år og fantaserer om at hun har sex med en annen og blir gravid for å gjøre meg sjalu. 

Anonymkode: 4d184...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med henne om det?

Anonymkode: f2acd...30c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vært sammen med kjæresten min i flere år og fantaserer om at hun har sex med en annen og blir gravid for å gjøre meg sjalu. 

Jeg tror det heller handler om at du skal slippe å 

1. stille opp som far

2. betale barnebidrag

Anonymkode: 3f11a...aab

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har du snakket med henne om det?

Anonymkode: f2acd...30c

Nei ikke ennu,vet ikke hvordan jeg skal fortelle det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Håper du at det skal skje sånn IRL da? 

Skrevet

Det er vel helt greit å ha det som en fantasi, regner med du ikke ønsker at det skal skje i virkeligheten?

Anonymkode: 41d0b...715

Skrevet
Gorgonzola skrev (12 timer siden):

Kanskje,spørs jo også hva kjæresten vil..

Skrevet

Dette er viderekommende cuckoldry. Fantasien er opphissende men creepy. At dama teaser deg med å gå rundt med stor mage som skyldes en konkurrent er veldig sexy. Men i virkeligheten er det absolutt ikke interessant selvsagt. Ærlig talt, å få barn er noe annet enn seksuelle fantasier. Det er en ekkel fantasi, men ekle fantasier kan være opphissende. Fantasien gjør deg kåt, virkeligheten gjør deg kvalm. Enkelte fantasier er slik.

Anonymkode: 44c30...82c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Gorgonzola skrev (14 timer siden):

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje,spørs jo også hva kjæresten vil..

OK, så dersom du spør henne og hun sier ja, så blir dette en spennende greie for dere for å innfri din fantasi om å bli sjalu? Skal dere sammen oppfostre en unge som du skal se på som din sjalusi? Det høres jammen ut som en ekstrem variant av sånn cuckold greier, det ordet kommer vel fra det engelske cuckoo (altså gjøk), som legger eggene i andres reir. 

Mulig det kan defineres som rar fantasi, personlig heller jeg vel mer mot at det er en syk fantasi, som selvsagt kan få leve så lenge det er en fantasi. Realisering av sådan bør vurderes som gjenstand for mental hjelp. Men det er min mening da. 

Skrevet

Det kan vel arrangeres dette her

Anonymkode: 100fd...7f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...