AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Jeg flyttet fra barnefar etter han tok noen dårlige valg ift til rus, økonomi og prioriteringer ift til barnet over tid. Jeg har samtidig hatt nok med mitt, men muligens lagt mye av «skylden» for at ting har vert kjipt på han. Følte meg nødt til å flytte ut for barnet sin skyld, men syns ting er tøft uansett: til tider enda tøffere en før- bare på et annet vis. Det å føle seg så alene om et barn, er virkelig en vond følelse. Håpte nok innerst inne han skulle endre seg da vi flyttet og ta gode valg for seg selv, ser ikke sånn ut … det gjør meg trist … vi skulle ha vert en familie, og jeg syns det er så sårt at det ikke ble sånn… noen som har noen gode råd ? Hvordan kan jeg klare å «glemme» han og det som kunne vert? Anonymkode: 24cfa...9a9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Du må vel bare gjennom sorgen over familien som ikke ble som du drømte om. Fokuser på å være der for barnet ditt og å skape nettverk for dere to som familie. Anonymkode: b0eab...7c2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå