AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Om jeg sjekker opp en dame, hvor viktig er det at jeg har øyekontakt med ho? Jo mer, jo bedre? Anonymkode: e8a69...2f8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Om du er kjekkere enn henne så vil hun oppleve det som positivt. Er du mindre kjekk enn henne så blir du oppfattet som creepy. Mao handler det ikke om hva du gjør, men om du i utgangspunktet har sjangs på dama basert på ditt attraktivitetsnivå. Samme tingen kan være både sexy og creepy alt etter om du er stygg eller ikke Anonymkode: ee6cc...0ae 2
bullehurk Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du er kjekkere enn henne så vil hun oppleve det som positivt. Er du mindre kjekk enn henne så blir du oppfattet som creepy. Mao handler det ikke om hva du gjør, men om du i utgangspunktet har sjangs på dama basert på ditt attraktivitetsnivå. Samme tingen kan være både sexy og creepy alt etter om du er stygg eller ikke Anonymkode: ee6cc...0ae Enig ! Jeg regner meg som en ganske erfaren "blikkflørter", og sender signaler tilbake. Er du creepy, så får du avvisende, oppgitte blikk tilbake, Er du rimelig hot, så må du gjerne "kle av meg med øynene". Elsker kåte blikk på meg fra rett mann, og jeg svarer 😉
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Eg jobber med salg direkte til kunder å da flørter eg veldig ofte med øynene 🤩 Det funker,får fort god kontakt! Har blitt spurt ut flere ganger av kunder som kommer igjen å igjen å handler,om vi skal gå ut ilag,om eg vil komme på besøk😄👍❤️🔥 Anonymkode: 3efd3...2e4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 bullehurk skrev (2 timer siden): Enig ! Jeg regner meg som en ganske erfaren "blikkflørter", og sender signaler tilbake. Er du creepy, så får du avvisende, oppgitte blikk tilbake, Er du rimelig hot, så må du gjerne "kle av meg med øynene". Elsker kåte blikk på meg fra rett mann, og jeg svarer 😉 Hvordan kan du se om en mann kler enn av med blikket? Jeg tror jeg har erfart det, men blir litt usikker… Anonymkode: ee453...518
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Om hun responderer positivt på det, så er det turn-on med øyekontakt. Men pass på så det ikke blir for mye. Det kan fort bli ekkelt. Anonymkode: 56c36...ce6
bullehurk Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan kan du se om en mann kler enn av med blikket? Jeg tror jeg har erfart det, men blir litt usikker… Anonymkode: ee453...518 Det er ikke så godt å forklare teoretisk, er bare noe du merker når du har litt erfaring "på sjekkern". Du føler hans intense brennende blikk på/over deg.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 bullehurk skrev (4 minutter siden): Det er ikke så godt å forklare teoretisk, er bare noe du merker når du har litt erfaring "på sjekkern". Du føler hans intense brennende blikk på/over deg. Jeg har vært i et forhold med samme mann i ørten år, så har ikke så mye erfaring med hvordan andre gjør det. Hva dersom de måler enn opp og ned med blikket så en ser det? Anonymkode: ee453...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå