Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så vi har en prosjektleder på jobb og meg på regnskap. Hvem ville dere sagt har ansvaret med å regne ut faktura grunnlaget på et prosjekt, meg eller prosjektleder? 

Anonymkode: 5c0a5...101

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, så vi har en prosjektleder på jobb og meg på regnskap. Hvem ville dere sagt har ansvaret med å regne ut faktura grunnlaget på et prosjekt, meg eller prosjektleder? 

Det avhenger jo helt av rutinene på ditt arbeidssted så du bør forhøre deg med din leder, men samtlige regnskapsavdelinger i bedrifter jeg har jobbet for har avkrevd fakturagrunnlag som underbilag før de så mye som ser på saken.

Om dette ikke er prosjektleders ansvar så har prosjektet kanskje en controller som tar denne oppgaven ? 

Anonymkode: e9d20...cb4

Skrevet

I min jobb, på mine prosjekter, fører jeg prosjektregnskap før det sendes videre til finansavdelingen hvor en controller går over det og syr det sammen med alle bilag, og sender det videre til regnskap.

Skrevet

Ja OK. Jeg mener at det er prosjektleders ansvar men han mener det er meg.vi har ingen controller. Men utifra svaret du ga meg så ser det ut til at det ligger mer på prosjektleders rolle enn min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...