AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Del Skrevet 25. august 2022 Selv samler jeg på noen nostalgiske leker😇 Anonymkode: bf868...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 25. august 2022 #2 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg samler på (og bruker, forsåvidt) kunstmaterialer. For eksempel - finnes det en kolleksjon med blyanter med 150 farger, så vil jeg ha alle fargene, selv om jeg kanskje bare faktisk tegner med én tredjedel av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 25. august 2022 #3 Del Skrevet 25. august 2022 Samler på biter av fliser (som har skylt i land på stranda og er slipt runde i kantene) Finner mange fine ved middelhavet - med nydelig mønster 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Del Skrevet 25. august 2022 Bøker Mummikopper Disney, bøker, filmer og pyntegjenstander. Alt Disney. Det er de tre jeg får lov til å samle på akkurat nå. Jeg har flere samlinger som jeg har motvillig sluttet med, men kan starte opp når som helst. Fordi jeg kaster ingenting. Ingenting av det jeg har er under 200 objekter per samling. Alt under 200 kvalifiseres ikke til "samling" i mitt syke hode. Jeg vil ikke si hvor mye jeg har av alt or det vil jeg ikke innrømme høyt for meg selv en gang. Noe av det jeg har samlet på, og vil garantert starte opp igjen og som har jeg avsluttet og startet opp flere ganger siden barneskolen er: DVD'er CD'er Viskelær Pokémonkort Pogs Klinkekuler Sprettballer Drikkekopper Pop sockets Funko pop Fidget toys Eos lipbalm Jeg har ikke et problem, jeg har stålkontroll over min lille "ting". 🙃 Anonymkode: 54e65...690 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 25. august 2022 #5 Del Skrevet 25. august 2022 Bøker og katter. Katter i alle variasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Del Skrevet 25. august 2022 Naturligvis. Samler på griser: Anonymkode: f2334...b43 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #7 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg samler på inkassokrav 🤔 Anonymkode: 385ec...ddf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Del Skrevet 25. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Naturligvis. Samler på griser: Anonymkode: f2334...b43 Samme her!!! Anonymkode: 396fd...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 25. august 2022 #9 Del Skrevet 25. august 2022 Samler på hakk i sengestolpen og dager uten å støvsuge. Begge samlinger går forholdsvis dårlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #10 Del Skrevet 25. august 2022 Hermesskjerf! Anonymkode: 195e9...278 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #11 Del Skrevet 25. august 2022 Mummikopper og postkort Anonymkode: 56f33...66b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. august 2022 #12 Del Skrevet 25. august 2022 Bøker. Ullgensere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #13 Del Skrevet 25. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Samme her!!! Anonymkode: 396fd...e2a Så koselig. Kjenner du eventuelt til grisen på bildet, som er en kosegris i full størrelse ...? Da jeg i sin tid kjøpte den på IKEA, og gikk til toget med den digre grisen over skulderen, passerte jeg et hus der det var noen barn som lekte i hagen. Da de fikk øye på grisen, ropte de: "Mamma, seeeee ...!" Grisen min er dessverre blitt en smule blekere som følge av sollys og trenger en rens, så jeg hadde gjerne kjøpt en tilsvarende gris, men det er lenge siden IKEA sluttet å selge den, og jeg har ikke sett den brukt. Anonymkode: f2334...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #14 Del Skrevet 25. august 2022 Samler på telle-tråder her på kvinneguiden. Anonymkode: 5ee5d...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #15 Del Skrevet 25. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Så koselig. Kjenner du eventuelt til grisen på bildet, som er en kosegris i full størrelse ...? Da jeg i sin tid kjøpte den på IKEA, og gikk til toget med den digre grisen over skulderen, passerte jeg et hus der det var noen barn som lekte i hagen. Da de fikk øye på grisen, ropte de: "Mamma, seeeee ...!" Grisen min er dessverre blitt en smule blekere som følge av sollys og trenger en rens, så jeg hadde gjerne kjøpt en tilsvarende gris, men det er lenge siden IKEA sluttet å selge den, og jeg har ikke sett den brukt. Anonymkode: f2334...b43 Nei vet ikke. Sjekk ebay ol.? Anonymkode: 396fd...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #16 Del Skrevet 25. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei vet ikke. Sjekk ebay ol.? Anonymkode: 396fd...e2a Takk for tips, men finner den ikke - får lete videre; eventuelt se om det er noe man kan gjøre for å friske opp rosafargen på grisen jeg allerede har, og kanskje forsøke å rense den med tepperens. Ellers kan man jo finne en del riktig søte griser ved å google "big toy pig" eller "giant stuffed pig"; her er en gris jeg kunne tenke meg å kjøpe: Anonymkode: f2334...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. august 2022 #17 Del Skrevet 25. august 2022 Yepp Skrot 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #18 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg samler penger i fond....men vet ikke om det er helt greia om dagen, burde heller ha kjøpt gull eller dyre klokker...😅 Anonymkode: 4a600...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #19 Del Skrevet 25. august 2022 4 minutter siden, Maskinfører said: Yepp Skrot 🙂 Det som blir sett på som skrot idag, kan være morgendagens gull; grunnen til at det første amerikanske Superman-bladet omsettes til enorme summer, er at i løpet av de over 80 årene som har gått siden utgivelsen, har de fleste eksemplarene blitt kastet fordi dette ble sett på som skrot. Det samme gjelder også leker som gammel Lego i originalpakninger, som vanligvis ble kastet fordi dette ble betraktet som ... ja, skrot. "Vanlige" samleobjekter som frimerker kan ikke måle seg med summene gårsdagens "skrot" selges for; det alle kaster, har større sjanse for å bli verdifullt enn det alle tar vare på. Anonymkode: f2334...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #20 Del Skrevet 26. august 2022 Nei, som aspirerende minimalist forsøker jeg å minske heller enn å øke antallet eiendeler. Anonymkode: dbc88...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå